جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید
هر ساعتی در روز کنار شما هستیم با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

چگونگی ثبت شرکت خدماتی

چگونگی ثبت شرکت خدماتی

برخی تصور اشتباه دارند که ثبت شرکت خدماتی برای شرکت هایی است که خدمات نظافتی ارائه می دهند. در حالی که ثبت شرکت خدماتی در زمینه هایی که شرکت به جای ارائه محصول خدماتی ارائه می دهد عنوان می شود. شخصیت حقوقی در قالب شرکت های تجاری ثبت می شوند. برای ثبت این نوع شرکت لازم است حداقل دو شریک اقدام به مشارکت نمایید. در ادامه برای کسب اطلاعات در زمینه ثبت شرکت همراه ما باشید.

راهنمای ثبت شرکت خدماتی

شرکت های خدماتی از مشارکت اشخاص ایجاد می شود و برای موضوعات متعددی که ارائه دهنده خدمات است کاربرد دارند. از این رو می توانید این را در زمینه های متعدد استفاده کنید.

در تاسیس شرکت باید اعضاء بتوانند سرمایه ای را تعیین کنند و در یکی از انواع شرکت های تجاری به ثبت برسانند. انواع شرکت های تجاری مناسب برای تاسیس این نوع شرکت ثبت شرکت با مسئولیت محدود و ثبت شرکت سهامی خاص است.

موضوعات در ثبت شرکت خدماتی

همان طور که عنوان کردیم برای ثبت شرکت باید موضوع آن امور خدماتی باشد. موضوع خدماتی انواع مختلفی دارد و در زمینه های متفاوتی می توایند این موضوع را تدوین نمایید. موضوعات خدماتی دارای انواع گوناگونی هستند و می توانید برای موضوعات متعدد اقدام به تاسیس شرکت نمایید.

برای تنظیم موضوع خدماتی چند راه دارید. راه حل اول این است که با مراجعه به سایت روزنامه رسمی و سرچ کردن یکی از موضوعات مشترک سایر شرکت های ثبت شده برای ثبت شرکت استفاده کنید. در واقع خود شما موضوعی تدوین نمی کنید بلکه از موضوع سایر شرکت ها استفاده می کنید.

"شرایط

شرایط ثبت شرکت خدماتی

تاسیس شرکت خدماتی منوط به مشارکت دو یا چند نفر دارد. بعد از این اعضاء می بایست سرمایه ای را برای شرکت تعریف کنند که این سرمایه مسئولیت هر یک را در برابر شرکت مشخص می کند. اعضاء شرکت باید هیئت مدیره ای را مشخص کنند که شرایطی را این اعضاء باید داشته باشد.

قانون شرایط ویژه ای را برای ثبت این نوع شرکت در نظر نگرفته است. مهمترین مبحث در ثبت این شرکت تعیین موضوعی در زمینه خدماتی است. این موضوع باید تمامی دسته بندی ها را در نظر بگیرد.

تاسیس شرکت اگر موضوع خدمات آنها از مواردی باشد که نیاز به دریافت مجوز داشته باشد لازم است مجوز را قبل از ثبت دریافت کنند.

بنابراین در زمینه های متفاوت می توانند بدون در نظر گرفتن شرایط خاصی اقدام به ثبت این نوع شرکت نمایند.

مدارک لازم برای ثبت شرکت خدماتی

  • اساسنامه
  • شرکت نامه
  • تقاضانامه یا اظهارنامه
  • مدارک شناسایی اعضاء
  • صورتجلسه هیئت مدیره
  • صورتجلسه مجمع عمومی موسس
  • وکالت نامه در صورت داشتن وکیل

مراحل ثبت شرکت خدماتی

  1. تکمیل مدارک و ثبت نام در سایت اداره ثبت شرکت ها
  2. ثبت نام در سایت اداره ثبت شرکت ها
  3. تایید نام و تکمیل مدارک مربوط به امور ثبتی
  4. باید مدارک به اداره ثبت شرکت ها پست نمایید.
  5. در نهایت پیشنویس آگهی صادر می شود.
  6. پیشنویس به اداره ثبت شرکت ها ارائه می شود تا آگهی تاسیس شرکت صادر می شود.

هزینه و زمان تاسیس شخصیت حقوقی خدماتی

هزینه تاسیس شرکت ها بسته به موضوع تنظیم شده و سرمایه اولیه دارد. اصولاً  شخصیت حقوقی خدماتی با نوع شرکت با مسئولیت محدود به ثبت می رسند و سرمایه محدودی دارند. تاسیس شرکت در نوع دیگر شرکت ها نیز قابل ثبت هستند. استعلام قیمت دقیق ثبتی این نوع شرکت را از کارشناسان ما در مجتمع ثبتی نوول دریافت کنید.

زمان در تاسیس این نوع شرکت ها 14 روز کاری می باشد. زمان اولیه برای تعیین نام دو روز می باشد. البته زمانی آگهی ثبت 14 روزه ثبت می شود که تمامی مدارک کامل باشد و مراحل به درستی پیش رفته باشد.

از اینکه با مجتمع ثبتی نوول همراه بودید کمال تشکر را داریم شما می توانید تمامی خدمات ما را با ارزان ترین هزینه دریافت کنید. وکلا پایه یک ما در کمترین زمان پرونده های ثبت این نوع شرکت را به نتیجه می رسانند.

5/5 - (2 امتیاز)
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها