صفحه نخست » اخبار و مقالات » تنظیم صورتجلسه تغییرات

تنظیم صورتجلسه تغییرات

ابتدا به تعریفی از صورتجلسه می پردازیم بدین صورت که صورتجلسه متشکل از کلیه مواردی است که در جلسات و گفتگوها در جهت تغییرات شرکت نیز تصمیم گیری می شود و در قالب صورتجلسه به تصویب می رسد .

تنظیم صورتجلسه تغییرات

زمانی که صورتجلسه تنظیم می شود به این معنی است که جلسه دارای رسمیت می باشد. محتوای صورتجلسات می تواند هر شکل از تغییرات شرکت باشد مثل تغییر نام ، تغییر آدرس ، تغییر موضوع ، انتقال سهام ، افزایش و کاهش سرمایه و انحلال شرکت نوشته می شود. پس از تنظیم صورتجلسه در اداره ثبت شرکتها ، ثبت تغییرات شرکت صورت می گیرد .

چگونگی ثبت صورتجلسات تغییرات شرکت

  • جهت ثبت شرکت اطلاعات کامل شود.
  • شناسه ملی شرکت وارد شود و چنانچه شناسه ملی نداشته باشند شماره ثبت وارد شود و نوع شرکت نیز انتخاب شود(سهامی خاص، با مسئولیت محدود و …)
  • نوع صورت‌جلسه (مجمع عمومی سالیانه، مجمع عمومی عادی و …) مشخص شود. با توجه به اینکه شرکت از چه نوع می باشد نوع صورت‌جلسه نیز تغییر خواهد کرد.
  • تعیین شود آیا شرکت با اکثریت افراد تشکیل شده است یا با همه اعضا توسط نصاب جلسه
  • برای مواقع خاص نام و نام خانوادگی و شماره ملی و شماره همراه درخواست کننده برای اطلاع‌رسانی وارد شود.
  • سمت درخواست کننده وارد شود (اصیل یا وکیل)
  • تاریخ جلسه ای که برگزار شده وارد شود.
  • ساعت شروع و خاتمه جلساتی که برگزارشده با رعایت تقدم و تأخر ساعات تشکیل جلسات وارد گردد.
  • با کلیک بر روی پذیرش موقتی شماره دسترسی ۱۹ رقمی اخذ شود.
  • نام و نام خانوادگی و سمت افرادی که دفتر را امضا کرده اند مشخص شود.
  • از میان گزینه‌های موجود از فهرست نوع تصمیم یکی انتخاب شود و بر روی کلید افزون تصمیم جلسه کلیک شود.
  • نام‌های درخواستی مشخص شود ( بیش از ۵ اسم نباید باشد)
  • اعضایی که در جلسه حضور داشتند (سهامدار و …) مشخص شود.
  • مشخصات شخص وارد شود.
  • شماره ملی اشخاص ایرانی وارد شود و شماره گذرنامه اشخاص غیر ایرانی ثبت شود.
  • چنانچه شخصث حقوقی باشد نام، شماره ملی و شماره ثبت وارد شود.

مدارک لازم جهت ثبت تغییرات شرکت

مدارک لازم جهت تغییرات شرکت ها و ثبت صورتجلسات شرکت به قرار ذیل است :

  1. اصل و کپی از تمامی مدارک ثبتی شرکت ارائه شود. ( شامل آگهی تاسیس )
  2. از آخربن آگهی تغییرات رونوشت تهیه شود.
  3. اصل شناسنامه یکی از سهامداران ( ترجیحاَ مدیر عامل شرکت ) ارائه گردد.
  4. از کارت پایان خدمت اعضا و بازرسین جدید به بعد یک کپی برابر اصل شده در دفاتر اسناد رسمی ارائه شود.
  5. اصل مهر شرکت
  6. در مورد شرکت هایی که ازچنانچه یک سال از تاریخ ثبت شرکتها گذشته باشد ، کپی شناسنامه و کپی کارت ملی همه اعضا و سهامداران باید الزاما ارائه شود.
  7. در مورد تغییرات ورود اعضای جدید به شرکت، کپی شناسنامه ، کپی کارت ملی و کارت پایان خدمت مورد لزوم است.
  8. برگه دارایی در صورت نقل و انتقال سهام ارائه شود.
  9. جهت تبدیل نوع شرکت ، اوراق جدید الزاما باید امضا شود.
  10. جهت انحلال شرکت ، خروج از شرکت و یا کاهش سهم سهامداران یا اعضا، باید با حضورشان در اداره ثبت شرکت ها وکالتنامه امضا شود و اثر انگشتشان گرفته شود.
ثبت تغییرات در شرکت توسط موسه ثبت نوول 

ثبت تغییرات در شرکت ها امری تخصصی می باشد که باید با مراجعه به اداره ثبت انجام گیرد . اگر نیاز به مشاوره تخصصی برای ثبت تغییرات شرکت در کرج و سایر شهرهای کشور ایران دارید تناه با یک تماس می توانید امور ثبت شرکت و تغییرات را به سرانجام برسانید .

پل ارتباطی مجتمع ثبتی و حقوقی ثبت نوول

شماره تماس موسسه ثبت شرکت ثبت نوول

  • شعبه کرج: 137 32 – 026
  • شعبه تهران :119 55 266 – 021
  • سامانه ی پیامکی: 32 52 52 32
  • سامانه ی تخصصی ثبتی و حقوقی https://nocr-ag.ir

کلیه مراحل و شرایط و مشاوره های تخصصی و رایگان مجتمع ثبت نوول در حوزه ثبت شرکت ( مراحل ثبت شرکت و تنظیم صورتجلسات شرکتها ) خدمات نام و علائم تجاری ( برند ) و انتخاب نام و اسم شرکت در اداره مالکیت صنعتی شامل ( ثبت برند ، ثبت علامت تجاری و ثبت برند بین المللی ( مادرید ) – ثبت طرح صنعتی و ثبت بین المللی طرح صنعتی) – ثبت اختراع و ثبت بین المللی اختراع ) همچنین اموراخذ کارت بازرگانی در اتاق بازرگانی استانها ی کشور ) و کلیه خدمات اداری و اخذ انواع مجوزها در کل مراجع ذیصلاح ، همچنین امور حقوقی ( دعاوی کیفری ، خانواده و حقوقی کلیه دادگاه ها ) و تهیه و تدوین و تنظیم انواع قرارداد های تخصصی درسراسر ایران .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *