جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید
هر ساعتی در روز کنار شما هستیم با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

چگونگی اخذ پروانه بهره برداری در کرج

اخذ پروانه بهره برداری در کرج از سازمان صنایع

دریافت مجوز عضو لاینفک هر کاری است. مجوز ها از سازمان های مختلف و برای اهداف مختلفی صادر می شوند اما سازمان صنعت، معدن، تجارت برای فعالیت های صنعتی و تجاری که در شهرک های صنعتی استقرار پیدا می کنند مجوز صادر می کند. اخذ پروانه بهره برداری در کرج برای اشخاص حقیقی و حقوقی که واحد صنعتی را راه اندازی نموده اند و می خواهند بهره برداری از آن را شروع کنند انجام می شود. استان البرز یکی از مهمترین مراکز صنعتی و تولیدی کشور است که واحد های صنعتی زیادی در آن فعالیت دارند.

اخذ پروانه بهره برداری در کرج از سازمان صنایع

همه فعالیت های صنعتی و تولیدی که در شهرک هیا صنعتی راه اندازی می شوند برای بهره برداری از خط تولید خود مستلزم دریافت پروانه بهره برداری هستند. پروانه بهره برداری اعتبار 5 ساله دارد که می توانید بعد از اتمام اعتبار مجدد آن را تمدید نمایید. ی توانید اقدام به ابطال پروانه نمایید. در هر حال برای بهره برداری از تجهیزات صنعتی و واحد تجاری اخذ پروانه صنایع الزامی می باشد.

مزایای اخذ پروانه بهره برداری در کرج

  • با استفاده از پروانه بهره برداری می توانید هر تعداد برندی که می خواهید ثبت کنید.
  • در صورتی که فعالیت های فرهنگی و هنری داشته باشید می توانید معافیت مالیاتی دریافت کنید.
  • بانک های دولتی و خصوصی به اشخاصی که دارای پروانه بره برداری هستند وام های خوبی اعطاء می کنند.
  • به راحتی می توانید از طریق پروانه بهره برداری در نمایشگاه های داخلی و بین المللی شرکت کنید.
  • برای دریافت انواع استاندارد ها و پروانه های مختلف به پروانه بهره برداری نیاز دارید.
  • با اخذ پروانه بهره برداری کرج می توانید از کلیه امتیاز های که وازرت صنعت معدن تجارت برای واحد های صنعتی یا تولیدی در نظر گرفته است برخوردار شوید.

اخذ پروانه بهره برداری در کرج از سازمان صنایع

مراحل اخذ پروانه بهره برداری در کرج

سازمان صنایع استان البرز برای سهولت در صدور پروانه بهره برداری برای متقاصیان عزیز سایت سازمان صنعت، معدن، تجارت را برای ثبت نام و تشکیل پرونده راه اندازی نموده است. بنابراین ابتدا به این سایت مراجعه نمایید. بعد از وارد کردن اطلاعات اولیه و تنظیم پرسشنامه های اخذ پروانه بهره برداری اطلاعات مربوطه را در سامانه وارد نمایید و حساب کاربری ایجاد کنید.

بعد از تاییدیه اولیه نوبت به ظرفیت سنجی می رسد. ظرفیت سنجی توسط کارشناسان سازمان صنایع انجام می شود و در صورت تاییدیه به محیط زیست ارسال می شود. محیط زیست نیز راه اندازی واحد صنعتی را از لحاظ عدم آسیب به امور زیست محیطی بررسی می کند که حدوداً یک ماه جواب این رسیدگی به طور می انجامد.

در صورتی که نیاز به ارائه استاندارد هایی باشد باید استانداد های لازم در این زمینه اعطاء شود. در نهایت نیز مدارک تکمیل شده به صنایع ارائه می شود تا اقدام به اخذ پروانه بهره برداری نماید.

مدارک اخذ پروانه بهره برداری در کرج

  • طرح توجیهی
  • نمونه جواز تاسیس در کرج
  • دریافت پرسشنامه و تکمیل پرسشنامه آن
  • پروانه تولید و پروانه بهداشت
  • ارائه تایید محیط زیست
  • تایید سازمان کار و رفاه اجتماعی
  • ارائه شناسنامه و کارت ملی متقاضی و مدیر عامل شرکت
  • سند یا اجاره ملک (منظور ملکی است که در واحد صنعتی خریداری یا اجاره کرده اید.)

هزینه اخذ پروانه بهره برداری در کرج

بیشتر هزینه هایی که برای اخذ پروانه بهره برداری صرف می شود مربوط به تنظیم طرح توجیهی و تهیه زمین و تهیه تجهیزات و راه اندازی واحد صنعتی یا تجاری است. از این رو اگر این مدارک را بتوانید از قبل تهیه نمایید هزینه حق الوکاله را فقط باید پرداخت کنید. البته هزینه های اعلامی ربطی به حق الوکاله ندارد و مجازاً پرداخت می شود.

زمان اخذ پروانه بهره برداری در کرج

برای اینکه پروانه بهره برداری به نام متقاضی صادر شود باید مراحلی طی شود که هر یک از مراحل به نوبه خود زمان بر خواهد بود. از این رو نمی توان گفت که دقیقاً از زمان شروع برای دریافت پروانه بهره برداری تا پایان تا چه حد زمان می برد. اما به طور کلی از زمانی که مدارک خود را کامل می کنید طی 35 الی 45 روز پروانه بهره برداری صادر می شود.

کارشناسان و وکلاء پایه یک مجموعه ثبتی نوول مشاوره رایگان در زمینه اخذ پروانه بهره برداری در کرج ارائه می دهند. همچنین کارشناسان ما در کمترین زمان و با حداقل هزینه مجوز بهره برداری را دریافت می کنند.

5/5 - (1 امتیاز)
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها