جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید
هر ساعتی در روز کنار شما هستیم با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

فرصت طلایی خرید و فروش برند در بازار امروز

فرصت طلایی خرید و فروش برند در بازار امروز

اگر به دنبال مرجعی هستید که بخواهید برندتان را برای فروش بگذارید یا اینکه برند معتبر خریدار کنید، با مجتمع ثبتی نوول در تماس باشید.  خرید و فروش برند را، به کارشناسان متخصص ما واگذار کنید. کوتاه ترین راهی که برای داشتن برند وجود دارد خرید برند آماده است که هم ارزانتر و هم موفقیت آن قطعی تر است. یعنی شما در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید با خرید برند ارزان صاحب برند تجاری معتبر بشوید. در ادامه نکات کلیدی را در خصوص خرید و فروش برند خواهید خواند. از اینکه با ما همراه بودید متشکریم.

آیا امکان خرید و فروش امتیاز برند وجود دارد ؟

امتیاز برند همان حق مالکیتی است که در سامانه مالکیت صنعتی ثبت شده است. این حق مالکیت به اشخاص دیگری واگذار می شود. بر اساس قانون ثبت علائم تجاری متقاضی ثبت برند با ثبت آن از حق مالکیت برخوردار می شود. این حق مالکیت محدود به زمانی است که در گواهی نامه برند قید شده است و تا زمانی که گواهی برند دارای اعتبار است این حق مالکیت نیز وجود دارد و می توانید به هر کس که بخواهید این حق مالکیت را واگذار نمایید.

چگونه امتیاز برند را خریداری کینم ؟

اگر به دنبال برند خاصی هستید که ثبت شده باشد و می خواهید از امتیاز خرید برخوردار شوید باید به مالک برند دسترسی پیدا کنید و پیشنهاد واگذاری برند را بکنید اما انتقال صد در صد برند در این حالت وجود ندارد.

در برخی موارد نیز ممکن است مالک برند به دلایل گوناگونی بخواهد حق امتیاز برندی که ثبت کرده است را واگذار نماید، از طریق تماس با نوول برند خود را برای فروش با قیمت کارشناسی می گذارد و بعد از بررسی های انجام شده خریداران می توانند از طریق تماس با مجتمع ثبتی و حقوقی نوول از لیست برند ها برند مورد تایید را انتخاب کنند. سپس با هماهنگی خریدار و فروشنده برند به نام خریدار جدید صلح می شود و سپس روند اداری آن در سامانه مالکیت صنعتی انجام می شود.

برند آماده: فرصتی برای راه اندازی سریع تجارت 

آیا امکان خرید برند ثبت شده وجود دارد ؟

بله، برخی از مالکان برند در راستای هدفی برندی را ثبت کرده اند و اکنون هیچ گونه استفاده ای از آن ندارند. اما بازار گرم برند های آماده اشخاصی که امکان ثبت برند را دارند اقدام به ثبت برند برای فروش حق مالکیت آن می کنند که در هر دو صورت، امکان خرید برند آماده ایجاد شده است.

آیا امکان خرید برند با قیمت مناسب وجود دارد ؟

یکی از مهمترین موارد در فروش برند قیمت آن است. از انجایی که برند ثبت شده دیگر به نام شخص دیگری قابل ثبت نیست و اگر برندی کوتاه و جذاب باشد و حتی اگر تبلیغاتی روی برند انجام داده شده باشد همه این موارد در قیمت برند تاثیر گذار هستند.

قیمت گذاری برند باید توسط کارشناس صورت گیرد، اما در هر حال فروشنده تعیین کننده قیمت برند است. بنابراین قیمت ثابتی در فروش برند های آماده وجود ندارد و برند هایی با قیمت مناسب و حتی ارزان نیز یافت می شود.

چند روش خرید برند آماده وجود دارد ؟
چند روش خرید برند آماده وجود دارد ؟

چند روش خرید برند آماده وجود دارد ؟

روش هایی که برای خرید و فروش برند اماده وجود دارد شامل موارد زیر می باشد.

  • در فروش اختیاری فروشنده با میل و رغبتی که دارد اقدام به فروش برند به صورت کاملاً اختیاری خواهد کرد.
  • واگذاری اجباری برند: در صورتی که مالک برند فوت شده باشد حق مالکیت به وراث می رسد. به این انتقال قهری واگذاری اجباری می گویند.
  • خرید حق مالکیت کلی برند: در این حالت برند در همه طبقاتی که ثبت شده به خریدار انتقال پیدا می کند.
  • خریدحق مالکیت جزئی برند: در این حالت تنها طبقات مورد فروش فروشنده به خریدار واگذار می شود و برخی طبقات در مالکیت فروشنده باقی خواهد ماند.

آیا خرید برند آماده ارزانتر است ؟

از نظر مبلغ نهایی شاید برندی که آمتاده خریداری می کنید کمی گرانتر برایتان تمام شود. اموا در برخی موارد ممکن است مجبور به پرداخت هزینه چندین اظهارنامه برای ثبت برند شوید و این هزینه بیشتر از خرید یک برند تمام شود. گرانترین هزینه ای که بابت ثبت برند پرداخت می کنید زمان است که خوشبختانه با خرید برند آماده در وقت و زخمان خود صرفه جویی می کنید و خیلی زوئد به نتیجه دلخواه خود می رسید.

البته لازم به ذکر است بیشتر از هزینه باید به این توجه کنید که چه چیز برای شما در اولویت قرار دارد اطلاعات بیشتر در این زمینه را می توانید از کارشناسان و متخصصان ما در مجتمع ثبتی نوول دریافت کنید.

برند فروشی را از کجا می توان پیدا کرد ؟

سایت ها و موسسات مختلفی رابط بین فروشندگان برند و خریداران هستند یکی از این مجموعه ها مجتمع ثبتی نوول است که در چندین دهه فعالیت خود با جدید ترین و به روزترین برند های محبوب امروزه در خدمت شما می باشد. به راحتی می توانید برای ثبت برند با کارشناسان و متخصصان ما در ثبت نوول تماس بگیرید و بر اساس طبقه برند های ارائه شده برای خرید برایتان ارسال شود.

چه مدارکی برای واگذاری برند لازم است ؟

مدارک واگذاری برند های آماده با مدارک ثبت متفاوت است در این قسمت نیاز به ارائه مجوز یا سایر مدارک الزامی برای ثبت برند نیست چون مالک حق مالکیت نسب به برند دارد و بر اساس این حق مالکیت می تواند برند را انتقال دهد. از این رو مدارکی از قبیل:

  • مدارک شناسایی فروشنده و خریدار
  • گواهینامه ده ساله برند ثبت شده
  • مدارکی که به ثبت برند مربوط می شود مثل روزنامه های رسمی
  • قرارداد صلحی که بین فروشنده و خریدار منعقد شده است.
  • در صورت داشتن وکیل ارائه وکالت نامه
  • استعلام برند از سازمان مالکیت صنعتی

تفاوت ثبت برند با برند آماده چیست ؟

ثبت برند پروسه ای طولانی تر و احتمالی تر دارد در صورتی که خرید برند زمانی کوتاه تر دارد. در ثبت برند هیچ گونه قطعیتی در خصوص آن نمی توان اظهار داشت. در صورتی که برند آماده قطعی است و صد در صد مالک آن هستید. هزینه های ثبت برند نسبت به واگذاری بیشتر است اما در خرید برند شما باید بر اساس ارزش گذاری که برای برند انجام شده است برند خریداری کنید. برند آماده نیاز به ارائه مدارک خاصی ندارد.

مزایای خرید برند آماده چیست ؟

  • دغدغه بررسی اظهارنامه برند را ندارید.
  • در کوتاه ترین زمان مالک برند می شوید.
  • اگر برند شناخته شده باشد دغدغه معرفی برند را ندارید.
  • انتخاب های بیشتری برای برند سازی دارید.
  • نیاز به ارائه مدرک خاصی ندارید.
  • در واگذاری برند برای خرید برند های لاتین شما دیگر نیاز نیست کارت بازرگانی ارائه دهید.
  • هزینه ثبتی کمتری پرداخت می کنید.
  • برندی را می خرید که دیگر امکان ثبت آن حتی برای شما نیز وچود ندارد.

اجاره برند ثبت شده

در برخی موارد دارندگان برند نمی خواهند حق مالکیت برند را از دست بدهند اما در حال حاضر از برند مربوطه استفاده نمی کنند، در این حالت شما می توانید اجاره منافع استفاده از برند را برای مدتی به اجاره کننده بدهید. اما مالکیت انتفاع برای مدتی به اجاره کننده تعلق می گیرد که لازم است قراردادی فی ما بین آنها صورت گیرد و در سامانه مالکیت ثبت شود. برای اشخاصی که برندی را برای زمان محدودی لازم دارند می توان اجاره برند ثبت شده را گرفت.

از چه سایتی خرید برند انجام دهیم ؟

مهمترین چیز جهت خرید برند یکی اهمیت به برند انتخابی است و دیگری صحت اطلاعات و اسناد ارائه شده از این رو پیشنهاد می کنیم حتماً با مجتمع ثبتی نوول در تماس باشید. کارشناسان ما در راستای خدمات مربوطه به خرید و فروش برند، اسامی خاص و علائم چشم نواز را برای فروش ارائه می دهند از آنجایی که خرید و فروش در مجموعه نوول هر روزه انجام می شود و اسامی جدید به لیست برند های فروشی ما اضافه می شوند از قرار دادن لیست برند های فروشی معذور هستیم می توانید از طریق شماره های تماس با ما در مجتمع ثبتی نوول در تماس باشید.

چه مراحلی برای واگذاری برند باید طی شود ؟

مراحل واگذاری برند نسبت به ثبت ان کوتاه تر است اما همچنان تشریفات خاص خود را دارد. باید واگذاری برند در سامانه مالکیت صنعتی ثبت شود تا شخص جدید به عنوان مالک برند شناخته شود از این رو:

  1. ابتدا برندی که می خواهید و فروشنده آن را توسط رابطان این حوزه پیدا کنید.
  2. استعلام قبل از خرید برند را حتماً انجام دهید زیرا برخی سودجویان در این بازار ممکن است برند های جعلی را به فروش برسانند.
  3. سند صلحی بین فروشنده و خریدار برند در دفتر اسناد رسمی صورت می گیرد و در مقابل ثمن معامله برند خریداری می شود.
  4. ثبت اظهارنامه نقل و انتقال برند را در سامانه مالکیت صنعتی باید ثبت نمود و با ارائه مدارک و تصویر برند درخواست ثبت برند به نام مالک جدید داده می شود. (برای انتقال برند از شما مجوز هم نمی خواهند.)
  5. ثبت درخواست باید در روزنامه رسمی انتشار یابد.
  6. سپس مدارک به اداره مالکیت صنعتی ارائه می شود تا ظهرنویسی گواهی نامه برند را انجام دهید.
لزوم داشتن برند چیست ؟
لزوم داشتن برند چیست ؟

لزوم داشتن برند چیست ؟

برند هویت محصول یا خدماتی که ارائه می دهید است. در دنیای امروز برند ها معرفی کننده کیفیت و سلامت و میزان رضایت یا عدم رضایت مشتریان است. برند هایی که اعتماد مشتریان را جلب کرده اند موفقیت پذیرش محصول توسط مشتریان را فراهم می کند.

  • با برند تبلیغات موثر را می توانید برای محصولات خود داشته باشید.
  • محصول با برند خود شناخته می شود.
  • می توانید با برند خاطرات شیرینی را از ان در ذهن مشتری ایجاد کنید.
  • برند سبب فروش بالای محصول می شود.
  • بدون برند نمی توانید برخی استاندارد ها و ملزومات بسته بندی محصولات را داشته باشید.

اهمیت داشتن برند چیست ؟

اگر محصول یا خدماتی برای ارائه دارید بدون داشتن برند نمی توانید محصول یا خدمات خود را معرفی کنید از این رو قطعا دست به انتخاب برندی برای معرفی محصول میزنید که در هر صورت بزرگ ترین ریسک را انجام داداید. بر اساس قانون ثبت علائم تجاری ثبت برند اجباری نیست؛ اما امکان استفاده هیچ یک از برند های ثبت شده به افرادی که حق مالکیتی بر اساس قانون در اداره مالکیت صنعتی برایشان ایجاد نشده است وجود ندارد. بنابراین تنها می توانید بدون اسم محصول یا خدمات خود را عرضه کنید.

اگر اسمی که انتخاب کرده اید با استعلام از بانک اطلاعات مالکیت صنعتی از عدم ثبت آن اطمینان حاصل کنید، در این صورت نیز اگر برندی که انتخاب کرده اید توجه رقبا را جمع کند و مشتریان جذب برند انتخاب شده شوند.

احتمال اینکه تا قبل از درخواست ثبت، شخص دیگری برای ثبت آن اقدام کند بسیار است و بر اساس قانون نیز هیچ حق و حقوقی برای شما در نظر گرفته نمی شود. در برخی موارد نیز اگر برند انتخابی جزوه اسامی ممنوع ثبت برند باشد هیچ حقوقی در این خصوص برایتان وجود ندارد و هر کس دیگری نیز می تواند این اسم را بر رو معرفی محصول یا خدماتی که ارائه می دهد بگذارد.

برند های موجود در چه زمینه هایی دارید ؟

  • خرید برند مواد غذایی
  • خرید آرایشی بهداشتی
  • خرید برند صادارت و واردات
  • خرید برند خدماتی
  • خرید برند قالیشویی
  • خرید برند مبلمان
  • خرید برند مهندسی
  • خرید برند موسسه
  • خرید برند در تمام طبقات ثبت برند

در قانون ثبت علائم تجاری ثبت برند در تمامی طبقات منوط به داشتن مجوزات مرتبط با همه طبقات است که عملاً تعداد محدودی برند در تمام طبقات ثبت شده اند، اما بر اساس فعالیتی که می خواهید داشته باشید یا دارید هم اکنون می توانید برند اختصاصی خود را از مجموعه حقوقی ثبت نوول دریافت کنید.

 

5/5 - (1 امتیاز)
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها