لوگو سفید ایلیا
خانه ثبت شرکت
ثبت شرکت با مسئولیت محدود ثبت شرکت سهامی خاص ثبت شرکت سهامی عام ثبت شرکت تعاونی ثبت موسسه ی غیر تجاری مناطق آزاد ثبت شعبه و نمایندگی خارجی
ثبت برند
ثبت نشان و علامت تجاری ثبت لوگو استعلام برند
خدمات
ثبت صورتجلسات
تغییر آدرس شرکت تمدید هیئت مدیره نقل و انتقال سهام ورود و خروج شریک
خدمات اداری
ثبت طرح صنعتی ثبت اختراع اخذ کارت بازرگانی اخذ جواز تاسیس صنایع
خدمات مالیاتی
دفاتر پلمپ تجاری تشکیل پرونده مالیاتی اخذ کد اقتصادی ارزش افزوده
تماس با ما

معیارهای انتخاب نام شرکت


نام به چه معنایی می باشد ؟ هنگامی که موضوع پیروزی یک کسب و کار عنوان می شود نام ارزش بسیاری زیادی را پیدا می کند.
نام مناسب این قابلیت را دارد تا  سبب گردد کسب و کار شما با کل شهرحرف بزند . نام نامناسب می تواند سبب پرتاب شدن آن به ظلمت و در نتیجه نابودی آن گردد. بطور در واقع  نامی که شما انتخاب می کنید بایستی  معرفی کننده مهارت ، سندیت و بی  نظیر بودن محصولات یا خدماتی باشد که شما در حال ارائه و گسترش آن می باشید.

معیارهای انتخاب نام شرکت

بعضی از  کارشناسان و متخصصان ثبت شرکت براین باورند که  نام های آهنجیده از بهترین نام ها هستند و بایستی به موجب آن ها بینش و مکانی خلق کرد. دیگران بر این باورند که بایستی طرح  ابلاغ  رسانی داشته باشند تا مشتریان این قابلیت را داشته باشند تا  از روی نام کسب و کار در کمترین زمانی که امکان دارد ملتفت  نوع کسب و کاری باشند که ارائه شده است. بعضی  بر این باورند  که اسامی  تکوین  شده یا به اصطلاح ساخته شده (که از ترکیب شدن  و کنار هم قرار گرفتن  کلمات به وجود آمده اند ) بیشتر و بهتر از کلمه های حقیقی در ذهن قرار خواهند گرفت. بعضی از اشخاص  دیگر گمان می کنند  که این چنین از اسامی بسیار زودتر از خاطر می روند.

اما در حقیقت ، هر اسمی که با راهبرد مناسبی بازاریابی شود قادر می باشد بسیار تاثیر گذار و موفق باشد. این ها موارد مواردی می باشند که شما بایستی در خصوص انتخاب نام متناسب به منظور کسب و کار کوچک خود مد نظر داشته باشید.

به منظور آغاز از کمک و یاری کارشناسان استعمال نمایید.

انتخاب و پیدا کردن نامی مناسب جهت کسب و کار پروسه ای سخت و دارای پیچش می باشد. امکان دارد که شما در نظر داشته باشید تا با یک مشاور مشورت نمایید ، مخصوصا  اگر در صنعتی مشغولیت داشته باشید که نام منتخب  شده به منظور  کسب و کار بر موفقیت آتی آن  تاثیر گذاری بسیار زیادی باشد.

موسسه های نام گذاری سیستم های دقیق و خلاقانه به منظور خلق اسم  های  جدید دارند و به طور دقیق از قانون و مقررات مربوط  به این دایره و مالکیت معنوی و … اطلاعات  کافی و لازم  دارند. آن ها قادر می باشند به شما در محدوده  این که چرا یک نام بد است و چرا نام دیگری خوب و مناسب می باشد  سفارش های  مناسبی را ارائه نمایند.

از نکات منفی این موضوع هزینه آن می باشد . این امکان وجود دارد که یک موسسه  حرفه ای در این شالوده  به منظور  این چنین خدماتی هزینه ای  تا ۸۰ هزار دلار از شما درخواست نماید که این مبلغ دربردارنده ی کلیه ی  فعالیت های جانبی مربوط به آن مشمول  طراحی گرافیک، لوگو و . . . می گردد. اگرچه خدمات مشاوره نام گذاری با هزینه های کمتر و حتی تا ۵۰ دلار هم وجود دارد ، اما مصرف نمودن  یک هزینه زیاد و یقینا به صورت جامع در نخست به منظور سفارش  یک کارشناس باکیفیت قادر می باشد  سب صرفه جویی های بسیار زیادی  برای شما در مدت زمان طولانی تری شود.

1- تمایز. آیا اسم در میان فراوانی  اسامی مختلف، خصوصا در میان اسامی دیگر در طبقه خود برجسته و متفاوت است؟ آیا در متن و زبان عادی به راحتی و آسانی  قابل تشخیص است؟ بهترین اسامی برند « خودنمایی و تجلی» اسمی شایسته و مناسب را دارند.

2- کوتاهی و اختصار. آیا اسم به اندازه کافی کوتاه می باشد تا به آسانی و راحتی  یادآور و مصرف گردد؟ آیا  مفابل کوتاه شدن به شکل یک اسم رمز یا کوچک شده  ایستادگی  می کند؟ اسامی چند کلمه ای بلند، به طور سریع به صورت  اسامی کوتاه که دربردارنده ی  حروف اول کلمه، بدون قدرت برقراری ارتباط با مصرف کننده اند، تبدیل می شوند.

3- تناسب و اقتضا. آیا تناسبی منطقی با جوهر و هویت موسسه دارد؟ در صورتی که اسم در شرکت به طور کامل  به همان اندازه یا بیشتر به منظور  هویتی دیگر تاثیر گذار و عملی است، این موضوع را مورد بررسی و ارزیابی  قرار دهید.

4- املا و تلفظ آسان. آیا بیشتر  مردم پس  از شنیدن اسم این توانایی را دارند تا  آن را هجی کنند و درست بنویسند؟ آیا آن ها این توانایی را دارند تا پس  از مشاهده نمودن  اسم آن را تلفظ کنند؟ اسم نبایستی  به یک آزمون املا تبدیل شود یا سبب شود مردم احساس بی خردی و نادانی کنند.

5- دوست داشتنی بودن. آیا مردم در حین  استعمال  از اسم کیف خواهند برد؟ اسامی که به صورت  ذهنی هیجان انگیز  و تحریک کننده  می باشد  یا در حین  تقریر  «احساس خوبی» به وجود می آورند ، نسبت به آن هایی که این احساس  را مهیا نمی کنند برتری  بیشتری  در آغاز  فعالیت دارند.

6- قابلیت تعمیم. آیا اسم «قابلیت توسعه و تعریض» دارد؟ آیا تفسیری بصری تلقین می کند یا قادر می باشد در تعدادی از کارها و فعالیت های مبتکر به روش های  گوناگونی  مورد استعمال  واقع گردد؟ اسامی بزرگ، مهلت های بی انتهایی  را به منظور ساحت  فعالیت برند مهیا می کنند

7- قابلیت محافظت. آیا اسم  قادر می باشد به علامت تجاری تبدیل شود؟ آیا به منظور کاربری در وب قابل استعمال می باشد؟ در حالی که بسیار زیادی  از اسامی قادر می باشند  به علامت تجاری تبدیل شوند، برخی از اسامی بسته به اسامی دیگر بیش تر سزاواری و اهلیت  دفاع دارند، که این موضوع و مبحث  آن ها را در بلند مدت، مطمئن تر و معتبر تر می سازد.

ارائه دهنده خدمات جامع ثبتی، حقوقی و اداری
ما در هر زمان کنار شما هستیم.

مجتمع ایلیا با دارا بودن دپارتمان های مجزا و با برخورداری از مشاوران برتر ثبتی و حقوقی درراستای ارائه ی خدمات با اقل هزینه ها و در کوتاه ترین زمان ممکن تلاش می نماید

ثبت تجاری شرکت

ثبت تجاری شرکت - دنیای تجارت ،مملو از تحرک و فعالیت و پدیده های ناپایدار و عوامل متغیر و گوناگون است ، آنچه به این عوامل می تواند نظم ببخشد و بقای آن را تضمین کند ،وجود قوانینی است که با توجه به نیازهای اقتصادی جامعه و به منظور گسترش عدالت اجتماعی تنظیم شده باشد.

معیارهای انتخاب نام شرکت

هنگامی که موضوع پیروزی یک کسب و کار عنوان می شود نام ارزش بسیاری زیادی را پیدا می کند.دراین مقاله به معیارهای انتخاب نام شرکت پرداخته می شود لططفا مطالعه نمایید

شرایط صحت انتخاب نام شرکت

شرایط صحت انتخاب نام شرکت - در حقوق ایران همانطور که اشاره شد، نام شرکت باید دارای شرایط زیر باشد:اولاً نام یا عنوان از نظر ماهیت یا طریقۀ استفادۀ آن خلاف موازین شرعی نباشد.ثانیاً خلاف نظم عمومی و اخلاق حسنه نباشد.ثالثاً موجبات فریب مراکز تجاری یا عمومی را نسبت به ماهیت مؤسسه یا شرکتی

اسامی شرکت های بازرگانی

اسم شرکت جزء مهم ترین و شاخص ترین گام برای ثبت برند است که شباهتی به اسم ثبت شده قبلی نداشته باشد . برای تشخیص مراجعه و جستجو اطلاع به سایت مراجعه می نمایید .

تفاوت مجامع عادی و فوق العاده در شرکت

تفاوت مجامع عادی و فوق العاده در شرکت - تمامی تغییرات و تصمیمات شرکت ها به وسیله ی مجمع عمومی عادی یا مجمع عمومی فوق العاده و یا در جلسات هیأت مدیره انجام می شود. در این مقاله به تفاوت انها پرداخته می شود لطفا مطالعه نمایید.

شرکت های اشخاص

شرکت های اشخاص - شرکتهای تضامنی و نسبی به اعتقاد همه حقوقدانان جزو شرکتهای اشخاص بوده و در این مورد هیچگونه اختلاف نظری وجود ندارد اما در مورد شرکت با مسئولیت محدود تردیدهای وجود دارد به طوری که برخی از حقوقدانان آن را جزو شرکتهای اشخاص دانسته اند. ولی اکثر حقوقدانان آن را جزء شرکتهای سرمایه دانسته

اجرای قوانین ثبت شرکت و فواید آن

اکنون دنیای تجارت پر از تکنولوژی مدرن است که شاخص عدالت و بقا می باشد که شامل سرمایه کلان و پیشرفت اقتصادی و محدودیت تجاری و علائم تجاری را شامل می شود .

انواع شرکت های تجاری در حقوق ایران

در ماده ۲۰ قانون تجارت انواع شرکت های تجاری در هشت قسم بر شمرده شده است، در مواد دیگر قانون تجارت و سایر قوانین به گونه های دیگری از شرکت تجاری اشاره شده که هر چند ویژگی های خاصی دارند، اما از لحاظ ماهیت به یکی از هشت نوع ذکر شده در ماده ۲۰ بر می گردد.

تفاوت شرکتها

در ثبت قالب شرکت سهامی خاص و شرکت با مسئولیت محدود با هم تفاوت هایی دارند که در ین مقاله به بررسی تفاوت شرکتها می پردازیم - شرکت هایی که سرمایه و دارایی خود را بصورت سهام بین افراد تقسیم کرده و به میزان مبلغ اسمی از این برگه بهادار سهم دارند.

کلیات و روند ثبت شرکت تجاری

کلیات و روند گام به گام ثبت شرکت ها تجاری -برای تأسیس هر نوع شرکت تجاری ابتدا لازم است به قسمت تعیین نام در واحدهای ثبت شرکت های مراکز استانها مراجعه شود و نام مناسب و منطبق با ضوابط و مقرراتی که قبلا گفته شد برای شرکت تعیین گردد.

مشاوره آنی
فرم ارسال نظر و سوال

پاسخ دادن به :

ارسال با تشکر از ارسال نظر . پس از تایید نظر شما درج خواهد شد
در فرم پر شده خطاهایی وجود دارد. لطفا آنها را بررسی کنید.
اعتبارسنجی فرم موفق بود!

جهت مشاوره رایگان کی با شما تماس بگیریم ؟