جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید
هر ساعتی در روز کنار شما هستیم با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

چگونگی تنظیم و ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت در یزد

شرکت هایی که در حوزه استان یزد ثبت شده اند برای ثبت تغییرات خود لازم است با روش تنظیم صورتجلسات مجامع و ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت در یزد اطلاع داشته باشند. تا زمانی که تغییرات در اداره ثبت شرکت ها آگهی نشود موارد تصویب شده در مجامع عمومی در برابر اشخاص ثالث اعتباری نداند. از این رو ما در این مقاله تلاش کردیم تمام روند مربوط به تغییرات شرکت ها را در کمترین زمان انجام دهیم.

ثبت صورتجلسه تغییرات شرکتها در يزد

در حال حاضر در اکثر نقاط شهر موسسات متعددی در زمینه ی ثبت تغییرات شرکت در يزد فعالیت می کنند. ولی اکثر این موسسات ثبتی شرکت ها به امورثبتی شرکت در تهران بسنده می کنند و کمتر موسسه ای است که بهثبت شرکت و تغییرات شرکتها در يزد و سایر شهرستان ها بپردازد.

واحد ثبتی مجتمع ثبتی و حقوقی نوول در يزد با برند تجاری این امکان را برای افراد متقاضی امورات ثبتی شرکت در شهرستان ها از جمله يزد فراهم ساخته است. اطلاعاتی درباره ی ثبت این گونه شرکت ها و مراحل ثبت تغییرات آنها در اختیار شما عزیزان و هموطنان گرامی در يزد قرار داده است.

انواع ثبت تغییرات شرکت در يزد

مسائل و پرسش های زیادی برای افراد متقاضی جهت ثبت شرکت وثبت تغییرات شرکتها در يزد وجود دارد. که وجود این گونه مسائل بنا بدلیل نبودن یک منبع و مرجع موثق و مفید، و در عین حال دارای اعتبار قانونی در این زمینه می باشد. در پی آن، کسب راهنمایی و مشاوره ی لازم راجع به فرآیند صورتجلسه تغییرات شرکت ها در يزد و سایر شهرستان ها، مراحل و مدارک مورد نیاز، همچنین اطلاع از هزینه ها، مشکلاتی است که متقاضیان امور ثبتی در حوزه يزد اغلب با آن مواجه هستند.

گروه ثبتی نوول جهت سهولت شما هموطنان عزیز این امکان را برای افراد متقاضی در واحد ثبتی يزد فراهم ساخته ،و اطلاعاتی درباره ی فرایند، مراحل، شرایط ثبت صورتجلسه انواع شرکتها و موسسات ارائه می نماید.

ثبت صورتجلسه تغییرات شرکتها در يزد

مدارک کلی مورد نیاز جهت ثبت تغییرات انواع شرکت ها و موسسات حوزه ثبتی يزد

  • کپی اساسنامه شرکت
  • روزنامه رسمی آخرین تغییرات شرکت
  • فهرست اسامی  شرکا یا سهامداران  با میزان سهام یا سهم الشرکه  ایشان
  • کپی کارت ملی و شناسنامه تمامی موسسین
  • اصل مدارک شناسایی اشخاص در حال خروج  و حضور جهت امضاءدر دفاتر اداره ثبت شرکت ها
  • در صورت انحلال شرکت حضور تمامی شرکا و مدیر تسویه ضروری می باشد.
  • در ادامه با توجه به حجم تغییرات شرکت بامسئولیت محدود و سهامی خاص به صورت ویژه به مراحل تغییرات این دو نوع شرکت می پردازیم.
  • مدارک مورد نیاز جهت تنظیم صورتجلسات مجامع و هیئت مدیره در شرکت با مسئولیت محدود
  • رونوشت  آگهی یا روزنامه رسمی تاسیس ثبت شرکت 

  • رونوشت آگهی یا روزنامه رسمی تغییرات شرکت
  • ارائه شرکتنامه یا تقاضانامه ثبتی شرکت (پشت و رو)
  • رونوشت شناسنامه وکارت ملی تمام شرکاء و هیئت مدیره شرکت (یا نماینده شخص حقوقی)
  • کپی برابر با اصل  شده شناسنامه و کارت ملی شرکاء یا هیئت مدیره جدید شرکت
  • در صورتی که شرکای جدید اشخاص حقوقی باشند، رونوشت آخرین روزنامه رسمی شرکت واحکام نمایندگی اشخاص حقوقی ،هیئت رییسه و هیات مدیره و سهامدارن اشخاص حقوقی.
  • کامل نمودن  فرم اطلاعات مورد نیاز شرکت

مراحل و رویه ثبت تغییرات شرکتها در واحد ثبتی يزد

  1. تنظیم صورتجلسه تغییرات 
  2. ثبت صورتجلسه در سامانه ثبت شرکت ها 
  3. تکمیل مدارک و دریافت پذیرش سامانه ای 
  4. بررسی کارشناسان اداره ثبت شرکت ها 
  5. تایید برای ثبت تغییرات
  6. صدور آگهی ثبت تغییرات 
  7. پیگیری پرونده از سامانه ثبت شرکت ها و دریافت پیش نویس آگهی ثبت تغییرات 
  8. مراجعه نماینده شرکت به اداره ثبت شرکت ها جهت دریافت آگهی ثبت تغییرات 
  9. صدور آگهی تغییرات در روزنامه رسمی کشور

شرایط ثبت تغییرات شرکت واحد ثبتی يزد

  • بعد از اتمام پروسه ثبت شرکت در صورتی که سهامداران و هیئت مدیره تصمیم بگیرند تغییراتی را در شرکت خود اعمال نمایند باید از طریق مجامع عمومی فوق العاده و عادی به طور فوق العاده این تغییرات را به اطلاع اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری در واحد ثبتی يزد برسانند.
  • مدارک مورد نیاز جهت تغییرات در شرکت ها و موسسات واحد ثبتی يزد 
  • ارائه کپی از اساسنامه شرکت ، روزنامه رسمی که مبنی بر آخرین تغییرات شرکت باشد، لیست شرکا، کپی برابر اصل کارت ملی و شناسنامه کلیه سهامداران و اعضاء هیئت مدیره ، در صورت خروج اشخاص از شرکت ارائه اصل مدارک شناسایی و حضور در اداره ثبت شرکت الزامی می باشد در نظر داشته باشید اگر قصد انحلال شرکت خود را دارید می بایست یک مدیر تصفیه انتخاب نمایید.

سلسله مراتب ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت واحد ثبتی يزد 

  • شخصیت های حقوقی با توجه به اختیارات مندرج در اساسنامه خود میتوانند تصمیماتی را مبنی بر ثبت تغییرات شرکت و موسسه خود بگیرند و به استناد قانون تجارت می بایست این تغییرات را به ثبت برسانند. در اولین قدم باید صورتجلسه ای با توجه تغییرات خواسته شده تنظیم و تدوین نمایند و به اطلاع اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری حوزه ثبتی شرکت واحد ثبتی يزد برسانند.
  • در نظر داشته باشید که انجام این فعالیت نیازمند روش و مقررات خاصی می باشد و نیازمند تجربه و تخصص های لازم است. پیشنهاد ما به شما مشورت با مشاورین مجرب ثبتی نوول می باشد.تغییرات شرکت ها واحد ثبتی يزد  عبارتند از :
  • ثبت تغییرات شرکت ،همانطور که گفته شد شرکتها از حمایتهای قانونی برخوردار هستند و در قانون تجارت این اختیار به موسسین آنها داده شده است که با استناد به اختیارات مندرج در اساسنامه شرکت خود در صورت صلاح دید تغییراتی را در شرکت خود اعمال نماید که از مهم ترین آنها میتوان به تغییر موضوع فعالیت و یا الحاق به موضوع، نقل و انتقال سهام شرکت، ورود و یا خروج شریک و غیره اشاره نمود. کلیه این تغییرات با تصویب مجمع عمومی فوق العاده صورت می گیرد.
  • نحوه و شرایط ثبت تغییرات شرکت در يزد برای کسانی که در این استان دارای شرکت هستند همیشه سوال بوده است. ما این بار در تیم ثبتی نوول به بررسی چگونگی ثبت تغییرات خواهیم پرداخت.

ثبت صورتجلسه تغییرات شرکتها در يزد

در حال حاضر در اکثر نقاط شهر موسسات متعددی در زمینه ی ثبت تغییرات شرکت در يزد فعالیت می کنند. ولی اکثر این موسسات ثبتی شرکت ها به امورثبتی شرکت در تهران بسنده می کنند و کمتر موسسه ای است که بهثبت شرکت و تغییرات شرکتها در يزد و سایر شهرستان ها بپردازد.

واحد ثبتی مجتمع حقوقی نوول در يزد با برند تجاری این امکان را برای افراد متقاضی امورات ثبتی شرکت در شهرستان ها از جمله يزد  فراهم ساخته است و اطلاعاتی درباره ی ثبت این گونه شرکت ها و مراحل ثبت تغییرات آنها در اختیار شما عزیزان و هموطنان گرامی در يزد قرار داده است.

انواع ثبت تغییرات شرکت در يزد

مسائل و پرسش های زیادی برای افراد متقاضی جهت ثبت شرکت وثبت تغییرات شرکتها در يزد وجود دارد. که وجود این گونه مسائل بنا بدلیل نبودن یک منبع و مرجع موثق و مفید، و در عین حال دارای اعتبار قانونی در این زمینه می باشد.

در پی آن، کسب راهنمایی و مشاوره ی لازم راجع به فرآیند صورتجلسه تغییرات شرکت ها در يزد و سایر شهرستان ها، مراحل و مدارک مورد نیاز، همچنین اطلاع از هزینه ها، مشکلاتی است که متقاضیان امور ثبتی در حوزه يزد اغلب با آن مواجه هستند.

گروه حقوقی نوول جهت سهولت شما هموطنان عزیز این امکان را برای افراد متقاضی در واحد ثبتی يزد فراهم ساخته و اطلاعاتی درباره ی فرایند، مراحل، شرایط ثبت صورتجلسه انواع شرکتها و موسسات ارائه می نماید.

از اینکه با ما در این مقاله همراه بودید کمال تشکر را داریم و امیدواریم این محتوا برای شما مثمر ثمر بوده باشد. هم اکنون می توانید از کارشناسان ما در مجتمع ثبتی نوول مشاوره رایگان دریافت کنید. 

5/5 - (1 امتیاز)
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها