جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید
هر ساعتی در روز کنار شما هستیم با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

همه چیز در خصوص ثبت تغییرات شرکت در اصفهان  

همه چیز در خصوص ثبت تغییرات شرکت در اصفهان  

ثبت تغییرات شرکت در اصفهان در اداره ثبت اسناد و املاک، واحد ثبت شرکت های استان اصفهان انجام می پذیرد. تمامی خدمات مربوط به امور ثبتی اشخاص حقوقی از جمله ثبت شرکت به صورت اینترنتی انجام می شود. در ادامه همه چیز را در خصوص ثبت تغییرات شرکت ها عنوان خواهیم کرد.

انواع تغییرات شرکت در اصفهان

ثبت تغییرات شرکت در موضوعات مختلفی انجام می شود که هر یک از این موضوعات باید طی تشریفات خاصی، تغییرات را در قالب صورتجلسه تنظیم کنند و در ادامه اقدام به ثبت آن نمایند و اگر تغییرات شرکت ها در مجمع عمومی درست تنظیم نشده باشد درخواست شما رد خواهد شد.

بنابراین بر اساس انواع مجمع عمومی می توان موضوعات مربوط به ثبت تغییرات را تعیین کرد.

ثبت تغییرات مجمع عمومی عادی: مجمع عمومی عادی در موارد زیر می تواند اقدام به ثبت تغییرات شرکت نماید.

  • انتخاب اعضاء هیئت مدیره
  • انتخاب اعضاء بازرس
  • تعیین دارنده حق امضاء

ثبت تغییرات مجمع عمومی فوق العاده:

  • مواردی که مجمع عمومی فوق العاده می تواند درخواست ثبت تغییرات داشته باشد عبارت است از:
  • تغییر موضوع یا الحاق به موضوع شرکت
  • انتخاب اسم جدید برای شرکت
  • افزایش و کاهش سرمایه
  • ورود و خروج شریک
  • نقل و انتقال سهام
  • انحلال
  • ثبت شعبه

انواع تغییرات شرکت در اصفهان

شرایط ثبت تغییرات شرکت در اصفهان چیست ؟

برای ثبت تغییرات شرکت در اصفهان داشتن شرایط زیر الزامی می باشد.

  • موضوع تغییرات باید در صلاحیت مجمع برگزار کننده باشد.
  • تاریخ و ساعت دقیقی برای جلسه تعیین شده باشد.
  • حداقل حد نصاب جلسات تغییرات حضور دو سوم اعضاء شرکت می باشد.
  • ممنوعیت قانونی برای ثبت تغییرات مربوطه در نظر گرفته نشده باشد.
  • اعضاء حاضر در جلسه می بایست زیر برگه صورتجلسه را امضاء کنند.
  • صورتجلسه باید در دو نسخه ارائه شده باشد.
  • حتماً درخواست ثبت تغییرات باید در سامانه ثبت شرکت ها انجام شود.

مدارک مورد نیاز برای ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت در اصفهان

اسناد و مدارک ثبت تغییرات برای اینکه مستند اطلاعات وارد شده در سایت باشد و همچنین اداره ثبت اطمینان حاصل کند که درخواست توسط متقاضی انجام شده است باید به اداره ثبت شرکت ها پست شود.

اوراق و مدارک مورد نیاز برای پست به اداره در قسمت پایانی ثبت تغییرات بر اساس نوع تغییراتی که می خواهید داشته باشید مشخص می شود.

در ابتدا کپی آگهی ثبت و آگهی آخرین تغییرات مربوط به هیئت مدیره  به همراه مدارک ثبتی و صورتجلسه را باید به کارشناسان ارائه دهید.

مراحل ثبت تغییرات شرکت در اصفهان

وقتی می خواهید تغییراتی را ثبت کنید ابتدا باید وارد سایت اداره ثبت شرکت ها شوید و در قسمت تغییرات صورتجلسه ثبت اطلاعات در سامانه ثبت شرکت ها را انجام دهید.

ثبت تغییرات در سایت اداره ثبت شرکت ها زمانی پایان می گیرد که برگه پذیرش نهایی را از سایت دریافت کنید. بعد از ثبت سامانه مدارک را به اداره ارسال کنید و منتظر نتیجه رسیدگی کارشناس باشید.

نتیجه رسیدگی کارشناس و وضعیت پرونده ثبت تغییرات خود را می توانید در قسمت پیگیری پرنده با کد پیگیری که در زمان ثبت نام دریافت می کنید را در سایت ثبت شرکت ها مشاهده نمایید.

هزینه ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت در اصفهان

به طور کلی نمی توان هزینه ای را برای ثبت تمامی تغییرات عنوان کرد. بلکه باید بر حسب نوع شرکت، مجمع تشکیل شده و سایر موارد مربوطه هزینه ثبت تغییرات شرکت را مشخص کنید. حق ثبت، روزنامه رسمی و کثیرالانتشار، هزینه پست از جمله پرداختی های شرکت ها برای ثبت تغییرات می باشد.

زمان ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت در اصفهان

صورتجلسه ثبت تغییرات در سایت اداره ثبت شرکت ها انجام می شود و بعد از آن مورد بررسی کارشناس قرار می گیرد. مدت زمان ثبت درخواست بسته به سرعت عمل متقاضی دارد اما به طور کلی رسیدگی و ثبت تمامی مراحل تغییرات توسط کارشناس اداره ثبت در طی 14 روز انجام خواهد شد.

ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت با مسئولیت محدود در اصفهان

شرکت با مسئولیت محدود یکی از انواع شرکت های تجاری است که ثبت تغییرات را می تواند در اساسنامه یا هیئت مدیره و یا موارد مربوط به هیئت مدیره انجام دهد.

از این رو می بایست برای ثبت تغییرات شرکت با مسئولیت محدود ابتدا وارد سایت  اداره ثبت شرکت ها شوید و در خصوص ثبت صورتجلسه ای که در مجمع عمومی عادی یا فوق العاده داشتید برای ثبت تغییرات نیز اقدام کنید. مدارک مربوط به شرکت با مسئولیت محدود نیز باید به اداره ثبت شرکت ها پست کنید.

ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت سهامی خاص در اصفهان

شرکت سهامی خاص یکی دیگر از مهمترین نوع شرکت های تجاری است؛ زیرا تقاضا برای ثبت و تاسیس این نوع شرکت در بین گروه های مختلف بسیار زیاد است. تغییرات شرکت سهامی خاص بعد از ثبت قابل انجام است. بنابراین مجمع عمومی عادی یا فوق العاده به دعوت مدیران یا یکی از اعضاء ذینفع صورت می گیرد.

صورتجلسه بعد از تنظیم در جلسه و امضاء اعضاء باید به اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری ثبت شود. ثبت تمامی تغییرات در تمامی شرکت ها تقریباً به یک روش انجام می شود. اما نباید از استثنائات مربوطه غافل شد.

ثبت صورتجلسه موسسه غیر تجاری در اصفهان

موسسات غیر تجاری در موضوعات مختلف و زمینه های غیر تجاری متعدد بر حسب نیاز ثبت می شوند. این نوع موسسات برای ثبت تغییرات باید مجمع عمومی عادی یا فوق العاده را تشکیل دهند. تغییرات موسسات غیر تجاری در زمینه های متعدد بسته به مجوزی بودن یا نبودن موسسه دارد. قواعد اصلی برای ثبت تغییرات موسسات غیر تجاری بر اساس قوانین ثبتی شرکت ها می باشد.

از اینکه با ما در این مطلب همراه بودید کمال تشکر را داریم. تمامی مشاوره های تخصصی ثبت نوول به صورت غیر حضوری و حضوری توسط مجربترین کارشناسان و وکلاء در استان تهران و کرج در سراسر ایران ارائه می شود.

5/5 - (1 امتیاز)
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها