جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید
هر ساعتی در روز کنار شما هستیم با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

مراحل، شرایط و مدارک ثبت شرکت با مسئولیت محدود در تهران

مراحل، شرایط و مدارک ثبت شرکت با مسئولیت محدود در تهران

اگر به دنبال ثبت شرکت با مسئولیت محدود در تهران هستید به ادامه این مطلب توجه داشته باشید. شرکت با مسئولیت محدود یکی از انواع شرکت های تجاری است که در زمینه های مختلف قابل ثبت است. همان طور که از نام این شرکت پیدا است کمترین مسئولیت را برای اعضاء آن دارد. برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود باید حداقل اعضاء و شرکاء را در نظر داشته باشید. در نهایت با اصول و قواعدی که در ادامه می خوانید می توانید برای ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت های استان تهران اقدام نمایید.

سامانه ثبت شرکت با مسئولیت محدود در تهران

در گذشته ثبت شرکت نیاز به کاغذ بازی اداری و پروسه طولانی و پر دردسری بود اما با راه اندازی سامانه جامع ثبت شرکت ها در حال حاضر هر کس می تواند از طریق یک سیستم متصل به اینترنت درخواست ثبت شرکت را بدهد. البته ثبت شرکت با مسئولیت محدود در تهران دارای تشریفات و سلسله مراتبی است که در ادامه به شرح آنچه که باید در این زمینه باید انجام دهید بیشتر می پردازیم.

مدارک ثبت شرکت با مسئولیت محدود در تهران

  • دو نسخه صورتجلسه مجمع عمومی موسسین
  • همچنین دو نسخه از صورتجلسه هیئت مدیره
  • اساسنامه، شرکت نامه، تقاضانامه همه این مدارک در دو نسخه با امضاء اعضاء ارائه می شود.
  • کپی شناسنامه و کارت ملی شرکاء شرکت
  • وکالت نامه

شرایط اعضاء شرکت با مسئولیت محدود

  • اگر شرکاء عضو هیئت مدیره هستند باید حداقل 18 سال سن داشته باشند.
  • هیئت مدیره مدیره شرکت نباید از بین افرادی که دارای سوء پیشنه کیفری هستند یا استخدام رسمی دولت هستند انتخاب شود.
  • هیئت مدیره شرکت با مسئولیت محدود را می توانید خارج از شرکاء انتخاب کرد.
  • مدیر عامل مسئولیت محدود نباید بیش از یک شرکت سمت مدیر عاملی داشته باشد.

مراحل ثبت شرکت با مسئولیت محدود در تهران

اگر برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود در تهران می خواهید اقدام کنید باید سلسله مراحلی را انجام دهید. مراحل ثبت شرکت برای تمامی شرکت ها به یک صورت است اما در روند انجام آن نکات و اصولی متفاوت وجود دارد که باید انجام دهید. ابتدا باید 5 نام برای شرکت حداقل 3 یا 4 سیلابی انتخاب کنید، اعضاء هیئت مدیره و میزان سهام و سایر اطلاعات مربوط به ثبت شرکت سهامی خاص را انتخاب کنید. بعد از این باید درخواست ثبت شرکت محدود را در سامانه ثبت شرکت ها وارد نمایید.

مراحل ثبت شرکت در سامانه ثبت شرکت ها گام به گام می باشد و بعد از ثبت نهایی درخواست ثبت شرکت را در سامانه انجام دهید سپس باید مدارک و اسناد را به اداره ثبت شرکت ها پست نمایید. بعد از صدور آگهی ثبت شرکت به صورت قانونی شرکت تجاری به ثبت می رسد.

سامانه ثبت شرکت با مسئولیت محدود در تهران

مقدمات اولیه ثبت شرکت

در ابتدا باید شما شرکاء کاری خود را انتخاب کنید، هر یک باید میزان سهم الشرکه و مسئولیت و سمت شان را در شرکت مشخص نمایید. بعد از این باید اسم شرکت را نیز انتخاب کنید که برای این کار 5 حق اولویت دارید.

ثبت سامانه ای: بعد از انجام مراحل اولیه باید درخواست در سایت اداره ثبت شرکت ها به ثبت برسد. از این رو به سایت رسمی ثبت شرکت ها وارد شوید و شرکت با مسئولیت محدود را انتخاب نمایید و مراحل مربوطه در این زمینه را تکمیل نمایید.

اسناد و مدارک: مدارک ثبتی شرکت را تکمیل نمایید و در دو نسخه تهیه کنید توجه داشته باشید کلیه شرکاء و اعضاء باید اسناد و مدارک مربوطه را امضاء نمایند. سپس مدارک به اداره ثبت بعد از ثبت نهایی و تعیین نام شرکت پست خواهد شد.

رسیدگی کارشناسان

کارشناسان اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری استان تهران ابتدا درخواست را در زمینه های مختلف رسیدگی خواهد کرد. اگر اسناد و مدارک تکمیل باشد پیش نویس آگهی ثبت شرکت در تهران را صادر خواهد کرد.

دریافت آگهی ثبت شرکت: وکیل یا مدیر عامل باید برای دریافت آگهی به اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری مراجعه نماید.

تشکیل پرونده دارایی و دریافت کد کارگاهی: شرکت های با مسئولیت محدود که در تهران ثبت می شوند باید با دریافت اگهی ثبت در اداره ثبت شرکت ها جهت تشکیل پرونده دارایی و اخذ کد کارگاهی اقدام نماید. در غیر این صورت نمی تواند برای پرداخت روزنامه رسمی شرکت اقدام نماید.

پرداخت هزینه روزنامه: روزنامه رسمی را باید در سایت روزنامه رسمی جمهوری اسلامی پرداخت نماید و آگهی ثبت شرکت را انتشار دهید.

هزینه و زمان ثبت شرکت با مسئولیت محدود در تهران

هزینه ثبت شرکت با مسئولیت محدود شامل موارد مختلفی از قبیل هزینه حق ثبت، حق تمبر، روزنامه رسمی، حق الوکاله و سایر هزینه های جانبی برای ثبت شرکت که تعیین قیمت آن بر اساس میزان سرمایه و سایر هزینه های ثبتی محاسبه خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر از هزینه نهایی که برای ثبت این نوع شرکت باید پرداخت کنید هم اکنون با کارشناسان و متخصصان ما در مجتمع ثبتی نوول تماس بگیرید.

از زمانی که مدارک تکمیل شده را به اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری استان تهران ارائه می دهید ظرف 14 روز کاری آگهی ثبت شرکت صادر خواهد شد. البته این زمان تقریبی است و بسته به تکمیل بودن مدارک شما و صحت اطلاعات ارائه شده دارد.

به یاد داشته باشید که ثبت شرکت با مسئولیت محدود هر چقدر مسئولیت کمی برای اعضاء داشته باشد. اما نکات ثبتی نیز در خصوص این نوع شرکت ها وجود دارد که اگر رعایت نشود مسئولیت اعضاء این شرکت به مانند شرکت تضامنی خواهد بود. ثبت شرکت با مسئولیت محدود در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری تهران را در کمترین زمان و هزینه انجام می شود.

5/5 - (2 امتیاز)
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها