جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید
هر ساعتی در روز کنار شما هستیم با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

راهنمای کامل ثبت تغییرات شرکت در قزوین

نکات تنظیم صورتجلسه برای ثبت تغییرات شرکت در قزوین

 زمانی که شرکتی ثبت می کنید این شرکت بر اساس توافقاتی که ما بین شما و اعضاء شرکت صورت گرفته است تاسیس می شود. بنابراین تمامی اطلاعات در سایت اداره ثبت شرکت ها بایگانی می شود و از سوی دیگر اشخاص برای مشاهده اعتبار شرکت می توانند در سایت روزنامه رسمی استعلام مورد نظر را دریافت کنند. بنابراین هر گاه شرکت بخواهد تغییراتی در اساسنامه یا سایر اسناد ثبتی خود ایجاد کند لازم است صورتجلسه تغییرات شرکت را در قزوین به ثبت برساند.

ثبت تغییرات شرکت در قزوین

اعضاء صورتجلسه تغییرات خود را به اداره ثبت شرکت ها ارائه می دهند از این رو بر اساس نوع تغییراتی که در خصوص ان تصمیم گیری می کنند باید اطلاعات مربوط به اعضاء اطلاعات مربوط به مجمع و اطلاعات شرکت به همراه شرح مواردی از جمله تاریخ و ساعت جلسه یا محل برگزاری جلسه به همراه نتیجه شور و بررسی باید ارائه شود.

هزینه ثبت تغییرات شرکت در قزوین

هزینه ها شامل موارد مختلفی می شود. اعضاء شرکت برای هر تغییراتی که می خواهند ثبت کنند باید هزینه حق ثبت صورتجلسه را به همراه هزینه های پستی و هزینه روزنامه رسمی به اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری ارائه دهند. در این صورت می توانند ثبت تغییرات شرکت را داشته باشند.

ثبت تغییرات شرکت در قزوین

مدارک ثبت تغییرات شرکت در قزوین

مدارکی که باید به اداره ثبت شرکت ها ارائه دهید شامل مدارک ثبتی، نمونه های صورتجلسه، برگه های پذیرش نهایی، لیست سهامداران، مدارکی که بر اساس نوع تغییرات باید به اداره ثبت شرکت ها ارائه شود. این مدارک در دو نسخه به اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری پست خواهد شد.

انواع تغییرات شرکت در قزوین

  • ثبت صورتجلسه انتخاب هیئت مدیره
  • ثبت صورتجلسه تغییرات بازرسان
  • تعیین دارنده حق امضاء
  • ورود و خروج شریک
  • نقل و انتقال سهام شرکت
  • انتخاب اسم جدید برای شرکت
  • تغییر آدرس شرکت
  • افزایش و کاهش سرمایه شرکت
  • انحلال
  • ثبت شعبه
  • تغییر آدرس

مراحل ثبت تغییرات شرکت در قزوین

مراحل ثبت تغییرات شرکت در قزوین

  1. برای ثبت تغییرات شرکت ابتدا باید صورتجلسه تغییرات تنظیم کنید. صورتجلسه تغییرات باید دارای نوع مجمع اطلاعات شرکت، موضوع تغییرات، ساعت و تاریخ ثبت تغییرات، اسامی اعضاء حاضر در جلسه، تغییرات صورت گرفته و امضاء اعضاء حاضر در جلسه باشد.
  2. برای ثبت صورتجلسه ابتدا وارد سایت ثبت شرکت ها شوید و در قسمت تغییرات صورتجلسه اطلاعات مربوط به صورتجلسه را وارد نمایید.
  3. مدارک مورد نظر را باید به اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری قزوین پست می شود.
  4. پیش نویس آگهی را بعد از رسیدگی کارشناس از قسمت پیگیری درخواست دریافت کنید و از طریق آن برای دریافت اصل مدارک اقدام نمایید.
  5. هزینه روزنامه رسمی تغییرات را پرداخت نمایید.

ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت سهامی خاص در قزوین

صورتجلسه تغییرات اگر بر اساس مقررات ثبتی تدوین شده باشد در سایت اداره ثبت شرکت ها ثبت می شود و اداره ثبت گواهی ثبت تغییرات را صادر خواهد کرد. در خصوص تمامی تغییرات شرکت سهامی خاص آگهی ثبت تغییرات صادر می شود به جز تغییرات مربوط به سهام که نسبت به آن تغییراتی صادر نمی شود.

ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت با مسئولیت محدود در قزوین

برای ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت با مسئولیت محدود قزوین حتماً باید صورتجلسه با اکثریت عددی اعضاء که دارای 75 درصد از میزان سهام شرکت باشند. علاوه بر این نباید تغییرات از حداقل های قانونی در تضاد باشد.

ثبت صورتجلسه تغییرات موسسه غیر تجاری در قزوین

برای ثبت صورتجلسه تغییرات موسسه غیر تجاری باید صورتجلسه مورد نظر را در سایت اداره ثبت شرکت ها ارائه نمایید. صورتجلسه تغییرات موسسه غیر تجاری دارای مجوز در سه نسخه ارائه می شود و سایر موسسات دو نسخه ای درخواست خود را به اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری استان مربوطه ارائه می کنند.

مجتمع ثبتی نوول خرسند است خدمات شایانی را در زمینه های مختلف به شما همراهان عزیز ارائه نماید از این رو تمامی خدمات ما را می توانید به صورت غیر حضوری دریافت کنید. همچنین تمامی مشاوره های ثبتی برای شما عزیزان رایگان می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها