جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید
هر ساعتی در روز کنار شما هستیم با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

ثبت تغییرات شرکت در تبریز ارزان و فوری

ثبت تغییرات شرکت در تبریز ارزان و فوری

اشخاص حقوقی به دلیل داشتن شخصیت حقوقی مستقل بعد از ثبت بر اساس شرایط ایجاد شده ممکن است لاز باید توافقات جدیدی را در اساسنامه ثبت کنند یا مواردی را در شرکت تغییر دهند. ثبت تغییرات شرکت در تبریز از جمله موارد الزامی است که هر شرکتی بعد از تنظیم صورتجلسه باید برای آن اقدام کند. در ادامه توضیح کاملی را در این خصوص می توانید دریافت کنید. پیشنهاد می کنم مقاله اصلی ثبت تغییرات شرکت  را از دست ندهید.

تنظیم و ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت تبریز

تمامی مراحل برای ثبت صورتجلسه باید بر اساس تشریفات تعیین شده سازمان ثبت و قانون تجارت انجام شود. از این رو عدم رعایت نکات مربوط به تنظیم صورتجلسه و یا ثبت درخواست در سایت ثبت شرکت ها موجب رد درخواست خواهد شد. در زمان تنظیم صورتجلسه باید موارد زیر را به ترتیب مشخص کنید.

  • انتخاب نوع صورتجلسه مربوطه
  • تعیین نوع شرکت و اطلاعات ثبتی شخصیت حقوقی
  • قید تاریخ و ساعت جلسه
  • موضوع جلسه
  • لیست اسامی اعضاء حاضر در جلسه به همراه سمت و میزان سهام یا سهم الشرکه
  • تغییرات انجام شده در جلسه

مدارک لازم برای ثبت تغییرات شرکت در تبریز

ارائه مدارک به اداره ثبت شرکت ها بعد از انجام مراحل سامانه ای ثبت الزامی است. زیرا درخواست مورد نظر باید از جهت صحت اطلاعات وارد شده احراز شود.

از این رو باید متقاضی یک نسخه از روزنامه ثبت یا آگهی ثبت را به همراه یک نسخه از آخرین تغییرات (در صورت انجام تغییرات قبلی در شرکت) با صورتجلسه و سایر مدارک لازم ظرف سه روز بعد از ثبت به اداره ثبت شرکت ها پست شود.

البته رسیدگی به پرنده تا سه مان نیز از ثبت سامانه و عدم ارسال مدارک ممکن است اما اگر در صورت عدم ارسال مدارک حداکثر تا سه ما درخواست ثبت تغییرات رد خواهد شد و دیگر قابل پیگیری نخواهد بود. بهتر است جهت رسیدگی سریع کارشناس به پرونده حداکثر تا 3 روز مدارک را پست نمایید.

تنظیم و ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت تبریز

انواع صورتجلسه ثبت تغییرات تبریز

صورتجلسات در سه جلسه در موضوعات مختلف شامل می شوند. از جمله تغییرات مربوط به اشخاص شامل موارد زیر می شود. ثبت صورتجلسه تغییرات مجمع عمومی عادی: مجمعد عادی یا به  صورت سالانه (در چهار ماه اول سال) یا به صورت عادی به طور فوق العاده می تواند انتخاب اعضاء هیئت مدیره و بازرس، انتخاب دارنده حق امضاء تغییرات شرکت را با برگزاری جلسه ای با حضور حداقل دو سوم اعضاء انجام دهد.

ثبت صورتجلسه تغییرات مجمع عمومی فوق العاده: هر شرکتی اگر بخواهد دست به تغییر در موارد مربوط به اساسنامه بزند باید صورتجلسه تغییرات مجمع عمومی فوق العاده را داشته باشد. از این رو تغییرات مربوط به اعضاء هیئت مدیره در موارد زیر امکان پذیر است.

  • ورود و خروج شریک
  • نقل و انتقال سرمایه
  • تغییر موضوع یا الحاق به مضوع شرکت
  • انحلال
  • تاسیس شعبه
  • انتخاب نام جدید
  • افزایش یا کاهش سرمایه شرکت

ثبت صورتجلسه تغییرات جلسه هیئت مدیره: در مواردی مانند تعیین سمت، تعیین مدیر عامل یا مشخص کردن دارندگان حق امضاء مجاز شرکت با برگزاری جلسه هیئت مدیره متشکل از دو سوم هیئت مدیره امکان پذیر می باشد.

هزینه و زمان در ثبت تغییرات شرکت در تبریز

هزینه های ثبت تغییرات شرکت با توجه به نوع تغییرات و تعداد صورتجلسات تنظیم شده دارد. تعرفه های ثبتی برای انواع شرکت ها و ارائه خدمات مورد نیاز اشخاص متفاوت است از این رو می توانید از طریق تماس با کارشناسان حقوقی نوول و تعیین خدمات مورد نیاز ثبتی هزینه تمام شده را استعلام نمایید.

زمان برای ثبت تغییرات شرکت در تبریز 14 روز کاری می باشد. البته این زمان فقط مربوط به رسیدگی کارشناس اداره ثبت برای صدور آگهی تغییرات می باشد و شامل سایر مراحل ثبتی نخواهد بود.

مراحل مربوط به ثبت تغییرات شرکت در تبریز

مراحل مربوط به ثبت تغییرات شرکت در تبریز

وارد سایت ثبت شرکت ها شوید و به قسمت تغییرات صورتجلسه وارد شوید. با وارد کردن شناسه ملی و کد سامانه ای گام بعدی را طی کنید. اطلاعات ثبتی شرکت، موضوع، ساعت و نوع مجمع عمومی را وارد کنید و گام به گام پیش بروید.

بعد از انجام تمامی مراحل، در قسمت آخر متن صورتجلسه را وارد کنید و ثبت نهایی را فشار دهید. (حتماً کد پیگیری پرونده و مدارک مورد نیاز را در مرحله آخر ثبت نام رونوشت بگیرید.) مدارک را تنظیم و به اداره ثبت شرکت ها پست نمایید.

کارشناس ثبت بعد از بررسی پیش نویس آگهی را صادر می کند و به متقاضی ابلاغ می کند. متقاضی بعد از دریافت پیشنویس و رونوشت از آن می بایست به اداره ثبت جهت دریافت مدارک مربوط به اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری تبریز مراجعه نماید.

ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت سهام خاص در تبریز

تصویب صورتجلسه باید با حداقل دو سوم اعضاء دارنده بیش از 51 درصد از سهام شرکت باشد. حتماً باید مجمع عمومی با حضور منشی جلسه باشد و تغییرات بر اساس نوع مجمع صالح انجام شود. شرکت سهامی خاص هر دو سال تغییرات هیئت مدیره و هر ساله تغییرات بازرس را باید انجام دهد بنابراین در صورت عدم انجام تمدید یا تغییر این اعضاء در وقت مقرر درخواست وی رد خواهد شد.

ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت با مسئولیت محدود در تبریز

صورتجلسه تغییرات شرکت با مسئولیت محدود یا با تمام اعضاء شرکت یا با حداقل دو سوم دارندگان 75 درصد از سهم الشرکه انجام می شود.

ثبت صورتجلسه تغییرات موسسه غیر تجاری در تبریز

موسسات غیر تجاری نیز در مجمع عمومی عادی یا فوق العاده با حضور اکثریت دارندگان سهم الشرکه می توانند نسبت به تغییرات موارد ثبتی در جلسات شرکت تصمیم گیری نمایند.

در پایان: از اینکه با ما تا این لحظه همراه بودید کمال تشکر را داریم. ثبت تمامی تغییرات را برای انواع شرکت های تجاری را با نازلترین قیمت و در سریع ترین زمان توسط تیم کارشناسان مجرب و با تجربه کارشناسان ثبتی نوول انجام دهید.

5/5 - (2 امتیاز)
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها