جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید
هر ساعتی در روز کنار شما هستیم با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

ثبت برند در کرج

ثبت برند در کرج

برای ثبت برند در کرج لازم است اقداماتی صورت گیرد که در این مقاله توضیحات بیشتر و نکات مربوط به ثبت برند در کرج را مطالعه خواهید کرد. ثبت برند اعتبار یک نام یا نشان تجاری می باشد. 

راهنمای ثبت برند در کرج

کرج با این حال که یکی از کوچک ترین استان های ایران است اما به دلیل نزدیکی به تهران و قرار گرفتن در موقعیت جغرافیایی خاص فرصت مناسبی را برای سرمایه گذاران در زمینه های متعدد فراهم کرده است.

همان طور که می دانید کرج به دلیل داشتن موقعیت جغرافیایی مناسب گزینه خوبی برای کسب و کار های نوظهور برای همکاری شرکت های بزرگ باشد.

ثبت برند یعنی شما برای اینکه اسم انحصاری خود را برای معرفی کسب و کارتان داشته باشید. لازم است از حمایت های قانونی و دولتی استفاده کنید. بر اساس قوانین ثبت مالکیت صنعتی ثبت برند اجباری نیست اما استفاده از برند های ثبت شده که در مالکیت اشخاص دیگری است جرم می باشد. بنابراین برای اینکه از برند اشخاص دیگر استفاده نکنید لازم است برند خاص خود را داشته باشید که این هم نیازمند ثبت برند است.

ثبت انواع برند در کرج

برای ثبت برند و لوگو در کرج باید حتماً مجوز به نام داشته باشید، ثبت برند و لوگو در کرج را می توان هم در یک درخواست ارائه نمود هم در دو درخواست. یعنی شما می توانید با کمترین هزینه برند و لوگو خود را به ثبت برسانید.

نحوه تنظیم اظهارنامه برند و لوگو در سامانه ثبت علائم تجاری باید به طور دقیق انجام شود تا درخواست شما رد نشود.

ثبت برند در کرج

شرایط ثبت برند در کرج

  • اشخاص حقیقی باید سن قانونی داشته باشند.
  • داشتن مجوز برای ثبت برند ضروری است و مجوز باید به نام مالک برند باشد.
  • برند های غیر فارسی بدون کارت بازرگانی یا کارت عضویت قابل ثبت نیستند.
  • در صورت تایید برند ظرف 30 روز باید روزنامه اول پرداخت شود در غیر این صورت درخواست برند کم لن یکن خواهد شد.
  • ثبت برند های که قبلاً به ثبت رسیده اند امکان پذیر نیست.

مدارک ثبت برند در کرج

مدارکی که باید برای ثبت برند ارائه شود علاوه بر مدارک شناسایی و مدارک ثبتی شرکت برای اشخاص حقوقی، شامل؛ مجوز فعالیت به نام، شماره تلفن به نام، گواهی امضاء قانونی، وکالت نامه، در صورت نیاز کارت بازرگانی یا عضویت می باشد.

مراحل ثبت برند آنلاین در کرج

مراحل ثبت برند آنلاین در کرج

تمام مراحل مربوط به ثبت برند در سامانه مالکیت صنعتی انجام می شود. بنابراین ابتدا باید اظهار نامه ثبت برند را در همین سامانه تنظیم کنید و بعد از طی مراحل کارشناسی در صورت تایید برند برای ثبت باقی مراحل باید بر اساس چیزی که در ابلاغیه مشاهده می کنید پیش رود.

هزینه و زمان ثبت برند در کرج

هزینه های ثبت علائم تجاری شامل هزینه اظهارنامه، هزینه حق ثبت، روزنامه نوبت اول و هزینه روزنامه نوبت دوم و نیز هزینه ها ثبتی و حق الوکاله وکیل از هزینه های مربوطه برای ثبت علائم تجاری در کرج می باشد. بر اساس نوع تغییرات و متقاضی هزینه ها متفاوت است و باید استعلام نمایید.

زمان ثبت برند در کرج برای اشخاص حقیقی و حقوقی 35 الی 45 روز است. البته این زمان اولیه برای رسیدگی کارشناسی است. اما زمان کلی برای صدور آگهی ثبت برند 2 الی 3 ماهه می باشد.

خدمات مربوط به اداره مالکیت صنعتی در کرج

اداره مالکیت صنعتی برای استان البرز خدمات زیر را ارائه می دهد.

  • ثبت برند و علامت تجاری
  • ثبت اختراع
  • ثبت طرح صنعتی
  • ثبت تغییرات بعد از ثبت و ظهر نویسی گواهی نامه ثبتی
  • نقل و انتقال مالکیت معنوی آثار ثبتی مالکیت صنعتی

ثبت اختراع در کرج

برای ثبت اختراع در کرج لازم است اظهارنامه ثبت اختراع را در سایت مالکیت صنعتی داشته باشید. تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند از این امتیاز استفاده کنند. حتماً ادعا نامه و توصیف نامه اختراع را تنظیم کنید.

ثبت طرح صنعتی در کرج

طرح صنعتی در کرج در مواردی که توانسته اید ایده خلاقانه در ظاهر موضوعی اعمال کنید انجام می شود. اظهارنامه ثبت طرح صنعتی را تنظیم و بعد از بررسی کارشناس و در صورت تایید ثبت کنید. طرح صنعتی در سه دوره به صورت 5 ساله قابل ثبت است.


سوالات متداول ثبت برند در کرج

سازمان ثبت علائم تجاری کجاست؟

سازمانی که وظیفه ثبت علائم تجاری را در ایران دارد در استان تهران مستقر می باشد. این سازمان جنب پارک شهر تهران مستقر است. برای ثبت برند نیاز به مراجعه حضوری به سازمان مالکیت صنعتی نیست. تمام خدمات این سازمان آنلاین انجام می شود.

بهترین موسسه ثبت برند کجاست؟

بهترین گروه ثبت برند با تجربه ترین مجتمع ثبتی است. یکی از تیم های ثبتی با تجربه در کرج مجتمع ثبتی نوول است که با بیش از چند دهه تجربه مدیران این مجموعه در زمینه ثبت علائم تجاری با بهترین مشاوران و کارشناسان و وکلای البرز خدمات ثبت برند در کرج را ارائه می دهند.

هزینه ثبت برند چقدر است؟

هزینه ثبت برند همیشه به روز محاسبه می شود و هیچ هزینه یکسان و تمام شده ای ندارد. بنابراین برای انجام امور ثبتی مانند علائم تجاری هزینه را باید همان روز اخذ قرار داد از مشاورتان بخواهید.

از اینکه همراه ما بودید کمال تشکر را داریم. چنانچه می خواهید ثبت برند در کرج داشته باشید. اما هنوز با مجرب ترین مجتمع ثبت برند نوول تماس نگرفته اید. هم اکنون این کار را انجام دهید. تمام مشاوره های گروه ثبتی نوول در زمینه ثبت رایگان می باشد.

Rate this post
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها