تمدید هیئت مدیره
مراحل ثبت صورتجلسه تغییر هیات مدیره در کوتاهترین زمان توسط کارشناسان حرفه ای ثبت می شوند . با توجه به مقاله ذیل جزئیات تمدید هیئت مدیره بیان شده است .
در این نوع مالیات ها، مشمولان و سهامداران به واسطه خرید و فروش یک کالا یا خدمات ملزم به دریافت و پرداخت هزینه آن هستند. اگر فعالیت اینگونه نباشد، به هیچ عنوان نباید اقدامی در خصوص ارزش افزوده انجام دهید. در واقع سیستم مالیات بر ارزش افزوده به گونه ای است که هر فروشنده در هنگام فروش کالا و خدمات، باید مالیات متعلقه را برصورت حساب بیفزاید و آن را همراه با قیمت کالا و خدمات از مشتری دریافت کند. اولین فروشنده، مالیات را یک جا به دولت پرداخت کرده است و در مراحل بعدی، هر فروشنده تنها ما به التفاوت مالیات (مالیات دریافتی پس از کسر مالیاتی که خود قبلاً پرداخت کرده است) را به حساب سازمان امور مالیاتی واریز می کند. با توجه به این که در این مالیات، همه مودیان (اشخاص حقیقی و حقوقی) برای استفاده از اعتبار مالیاتی ملزم به ارائه فاکتور خواهند بود، زمینه برای شناسایی خود به خود میزان معاملات مودیان فراهم می شود .
برای تولید این کالا قطعات مورد نیازش را به قیمت 70 تومان از بازار تهیه می کند.
اگر نرخ مالیات 10درصد باشد.مجموع آن 700 می شود .
بنابراین این شرکت باید 70 تومان به سازمان مالیاتی، مالیات پرداخت کند. یعنی70تومان مالیات بر ارزش افزوده.
اما هنگام فروش، اگرکالایش را به قیمت 800 تومان بفروشد: ( 80=10درصد ×800)
باید هنگام فروش 80 تومان علاوه بر قیمت کالا از خریدار کالا بگیرد، یعنی 880تومان.
البته تصور اشتباه نکنید از کل این مبلغ 80 تومان ارزش افزوده ای است که حالا باید به حوزه مالیاتی بازگردانده شود.
پس اگر بخواهیم ساده مثال را جمع بندی کنیم. محاسبه مالیات بر ارزش افزوده این ثبت شرکت به این صورت است : 30=50-80
این شرکت باید 30 تومان را که ما به التفاوت مالیات بر ارزش افزوده دریافتی از مشتری و پرداختی فروشنده است، درقالب اظهارنامه ارزش افزوده به حوزه مالیاتی پرداخت کند.
1- کد اقتصادی
2- کپی مدارک اعضای شرکت اعم از شناسنامه و کارت ملی ( براساس آخرین تغییرات)
3- آگهی تاسیس شرکت
4- اخرین تغییرات شرکت
5- وکالتنامه
6- آدرس کامل سکونت پیمانکار
7- تلفن ثابت و همراه پیمانکار و در صورت امکان مدیر عامل
8- کد پستی پیمانکار
9- مجوز فعاليت (گواحي صلاحيت يا نام شركت در سايت رتبه بندي)
10- كد پستي دفتر و يا در صورت نبود كد پستي محل فعاليت يا منزل
1- نام بانک شرکت
2- نام شعبه بانک
3- کد شعبه
4- شماره حساب
5- تلفنن ریس هیات مدیره
6- کد پستی و آدر رئیس هیات مدیره
7- کد اقتصادی
8- آخرین تغییرات
9- مدارک آخرین اعضا
پیرو بخشنامههای شماره 2815 مورخ 1388/2/5، 4936 مورخ 1388/2/30 و 30392 مورخ 1388/12/18 و با توجه به فراهم آمدن امکان صدور گواهینامه ثبت نام مؤدیان در نظام مالیات بر ارزش افزوده از طریق سامانه الکترونیک مالیات بر ارزش افزوده به نشانی www.evat.ir ، لذا از ابتدای سال 1394 صدور گواهینامه مذکور صرفاً از طریق سامانه یاد شده و با رعایت شرایط و نکات ذیل امکانپذیر خواهد بود.
آیا نوع شرکت ها در تعیین میزان هزینه ها و تعرفه های ثبت شرکت تاثیر دارد؟
هر شرکتی بسته به میزان سرمایه اولیه و تعدائ افراد عضو در آن داراه تعرفه های متفاوت ثبتی می باشند که باید برای ثبت شرکت ها به موسسه معتبر ثبت شرکت در کشور مراجعه کرده تا لیست تمامی تعرفه هارا با توجه به سابقه ثبتی خود به شما ارائه دهند تا طبق آن اقدام به ثبت شرکت در کشور کنید .
موسسه ارزان ثبت به دلیل تخصص در ثبت شرکت در کرج و تهران در کم ترین زمان امور ثبتی و حقوقی مشتریان را به صورت کاملا تخصصی انجام خواهند داد کافی است با شماره های 02632137 و 02126655119 موسسه ارزان ثبت تماس بگیرید .
شماره تماس موسسه ثبت شرکت ارزان ثبت
کلیه مراحل و شرایط و مشاوره های تخصصی و رایگان مجتمع ارزان ثبت در حوزه ثبت شرکت ( مراحل ثبت شرکت و تنظیم صورتجلسات شرکتها ) خدمات نام و علائم تجاری ( برند ) و انتخاب نام و اسم شرکت در اداره مالکیت صنعتی شامل ( ثبت برند ، ثبت علامت تجاری و ثبت برند بین المللی ( مادرید ) - ثبت طرح صنعتی و ثبت بین المللی طرح صنعتی) - ثبت اختراع و ثبت بین المللی اختراع ) همچنین اموراخذ کارت بازرگانی در اتاق بازرگانی استانها ی کشور ) و کلیه خدمات اداری و اخذ انواع مجوزها در کل مراجع ذیصلاح ، همچنین امور حقوقی ( دعاوی کیفری ، خانواده و حقوقی کلیه دادگاه ها ) و تهیه و تدوین و تنظیم انواع قرارداد های تخصصی درسراسر ایران .
نتیجه دقیقی پیدا نشد . جهت نمایش پیشنهادات اینجا کلیک کنید
پاسخ دادن به :
ارسال با تشکر از ارسال نظر . پس از تایید نظر شما درج خواهد شد