جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید
هر ساعتی در روز کنار شما هستیم با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

راهنمای کامل ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت در کرمانشاه

راهنمای کامل ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت در کرمانشاه

زمانی که می خواهیم به بررسی ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت در کرمانشاه بپردازیم لازم است با انواع مجامع عمومی و قوانین و مقررات مربوط در این زمینه بپردازیم از این رو لازم است بدانید مجمع عمومی شرکت در چه شرایطی برگذار می شود و چگونه می تواند در خصوص ثبت تغییرات شرکت تصمیم گیری نماید. پیشنهاد می کنم ادامه این مطلب را از دست ندهید.

شرایط ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت در کرمانشاه

اصولاً شرایط ثبت صورتجلسه برای تمامی شرکت ها در قانون پیش بینی شده است و برای ثبت تغییرات شرکت در کرمانشاه لازم است موارد زیر را در نظر داشته باشید.

اولاً تغییرات باید در مواردی انجام شود که خلاف قانون نباشد. یعنی زمانی که قانون حداقل اعضاء شرکت با مسئولیت محدود را دو نفر اعلام کرده است شما نمی توانید سهم الشرکه یک نفر را بدهید و از شرکت خارج کنید و به تنهایی در شرکت باشید ابتدا باید شخص جایگزین در شرکت وارد شود و بعد این نفر از شرکت خارج شود تا تعادل قانونی بهم نریزد.

دوماً برای ثبت تغییرات شرکت باید حد نصاب مجامع عمومی که در قانون عنوان شده است رعایت شود. بنابراین نمی توانید بر خلاف این جریان ثبت تغییرات شرکت در کرمانشاه را داشته باشید.

مدارک ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت در کرمانشاه

  • صورتجلسه تغییرات شرکت در کرمانشاه در دو نسخه
  • آگهی ثبت شرکت در کرمانشاه
  • آگهی یا روزنامه آخرین تغییرات شرکت در کرمانشاه
  • در صورتی که تغییرات مربوط به اعضاء باشد مدارک شناسایی اعضاء و در خصوص تغییرات سهام باید لیست سهامداران نیز ارائه شود.

شرایط ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت در کرمانشاه

هزینه ثبت صورتجلسه ثبت تغییرات شرکت در کرمانشاه

هزینه حق ثبت: همان طور که می دانید خدمات ثبت تغییرات نیز همانند هر خدمات دیگری نیاز به ارائه صورتجلسه و مدارکی دارد. حق ثبت شامل هزینه کارشناسی و هزینه تنظیم و ثبت اظهارنامه در سایت اداره ثبت شرکت ها می باشد که بنابر نوع شرکت و موضوع تغییرات این هزینه متغیر است.

پست: مدارک و اسناد ثبت تغییرات باید به اداره ثبت شرکت های کرمانشاه پست شود. برای پست مدارک به اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری لازم است صورتجلسه تغییرات تنظیم و ثبت کنید.

روزنامه رسمی و کثیرالانتشار: همه آگهی های تغییرات بنا بر قانون تجارت باید در زونامه رسمی و کثیرالانتشار برای اطلاع عمومی منتشر شود. البته انتشار آگهی در روزنامه کثیرالانتشار الزامی نیست اما در روزنامه رسمی حتما باید انجام شود. هزینه روزنامه نیز بر اساس باکس مطلب مورد نظر تعیین خواهد شد.

ثبت تغییرات شرکت با مسئولیت محدود در کرمانشاه

قانون شرکت با مسئولیت محدود را موظف می داند هر تغییراتی که در هیئت مدیره یا مفاد اساسنامه خود ایجاد کرده باشید باید در مجمع عمومی عادی یا فوق العاده به تایید اعضاء برسد حداقل 75 درصد از دارندگان سهم الشرکه باید موافق تغییرات شرکت باشند و در صورت تصویب تغییرات در مجمع باید صورتجلسه تغییرات را در سایت اداره ثبت شرکت ها داشته باشید.

ثبت تغییرات شرکت سهامی خاص در کرمانشاه

تغییرات شرکت سهامی باید با حضور منشی جلسه در مجمع عمومی و حد نصاب اکثریت عددی و سهامی باشد. ثبت تغییرات شرکت سهامی خاص در مواردی تایید می شود که با حداقل های قانون تجارت در تضاد نباشد. مجمع عمومی شرکت سهامی خاص باید بر اساس صلاحیتی که قانون و اساسنامه پیش بینی کرده است جلسه برگزار کند. هر یک از سهامداران به نسبت سهامی که در شرکت دارند حق رای دارند.

ثبت تغییرات موسسه غیر تجاری در کرمانشاه

بهترین راه حل برای ثبت تغییرات موسسه غیر تجاری دریافت مشاوره اولیه است. ابتدا بر اساس موضوع تغییرات صورتجلسه تنظیم می شود و بر اساس مراحلی که در ادامه می خوانید ثبت صورتجلسه تغییرات موسسه انجام می شود.

مراحل ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت در کرمانشاه

  1.  ثبت درخواست صورتجلسه در سایت اداره ثبت شرکت ها
  2. پست مدارک به اداره ثبت
  3. رسیدگی کارشناس اداره ثبت شرکت ها
  4. ابلاغ نتیجه کارشناسی
  5. دریافت آگهی ثبت اختراع
  6. انتشار روزنامه ثبت تغییرات شرکت

زمان ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت در کرمانشاه

زمانی که درخواست ثبت صورتجلسه تغییرات را در سایت اداره ثبت شرکت ها ثبت می کنید طی سه روز باید مدارکی که لازم است را به اداره ثبت شرکت ها پست نمایید. از تاریخ پست مدارک طی 14 روز نتیجه کارشناسی به شماره پیگیری مربوطه ارسال خواهد شد.

از اینکه با در این مقاله همراه بودید کمال تشکر را داریم. شما می توانید با حداقل هزینه و در کمترین زمان ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت در کرمانشاه را داشته باشید. برای اینکار باید با کارشناسان متخصص ما تماس حاصل کنید.

5/5 - (2 امتیاز)
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها