ثبت برند در اهواز را از کجا شروع کنیم ؟
ثبت برند در اهواز اولین گام در راه پیشرفت شغلی شماست. ما در این پیشرفت با شما همگام می شویم. قدم اول را با نوشتن این مقاله برداشته ایم پس با ما هم قدم شوید و آن را بخوانید.
ما در این مقاله تلاش بر آن داریم تا درباره ثبت برند در همدان که مهد فرهنگ و تمدن کشور ایران می باشد مطالب سودمندی را ارائه نماییم.تا انتهای مقاله همراه ما باشید و در صورت روبرو شدن با هر سوال و مسئله ای می توانید فرم مشاوره آنی رایگان را کامل کنید تا با شما تماس بگیرند.
همدان به عنوان یکی از شهر های پر جمعیت ایران و داشتن پتانسیل گردشگری و داشتن تولیدات و سوغات های مخصوص این استان کسب و کار های متعددی در این استان فعال می باشند که از طریق ثبت برند در همدان نه تنها در این استان بلکه در سراسر ایران می توانند مشتریان خاص خود را داشته باشند، ولی چگونه می توان اقدام به ثبت برند کرد؟ پاسخ این سوال در این مقاله آورده شده است همراه ما تا انتهای این مقاله باشید تا با جدید ترین قواعد ثبت برند در همدان و نیز دریافت مشاوره رایگان این مجموعه یک برند موفق را به ثبت برسانید.
به طور کلی طبقات برند در چهار دسته و 45 طبقه جای دارند که متقاضیان ثبت برند با توجه به استفاده برند شان در طبقه مورد نظر باید محصولاتی را که مد نظر تولید یا فروش شان می باشد را انتخاب نمایند این دسته بندی ها شامل بهداشتی و آرایشی، لوازم خانگی و مواد غذایی و سایر محصولات می باشد، که طبقات مرتبط هر یک از آنها به شرح زیر می باشد.
دسته اول: محصولات غذایی: که در طبقه 3، 4، 5، 16، 21، 28، 29، 30، 31، 32، 35، 39، 43 جای دارند.
دسته دوم: محصولات آرایشی و به داشتی: که طبقات 3، 5، 7، 8، 10، 11، 16، 18، 20، 21، 24، 25، 29، 35، 39، 44 به خود اختصاص داده اند.
دسته سوم: لوازم خانگی: که در طبقات 7، 8، 9، 11، 21، 35، 39 قرار دارند.
دسته چهارم: در این دسته بندی سایر محصولات و خدمات مختلف جای دارند که شامل طبقات 1، 3، 4، 6، 7، 9، 10، 11، 17، 19، 20، 21، 24، 25، 28، 29، 30، 35، 39، 43 می باشد.
زمانی که یک برند به ثبت می رسد مالک آن می تواند هر اقدامی را برای ثبت آن ارائه دهد، این اقدام می تواند فروش یا انتقال برند باشد، یعنی حق مالکیت ی را که به موجب ثبت برای وی فراهم شده به شخص دیگری اعطاء نماید، بدین جهت نقل و انتقال برند صورت می گیرد، برای انتقال برند به خریدار یا هر شخص دیگری باید ابتدا در دفتر خانه اسناد رسمی گواهی صلح تنظیم شود و سپس اظهار نامه نقل و انتقال برند تنظیم شود و مراحل واگذاری آن نیز تا حدودی به مانند مراحل ثبت است یعنی روزنامه رسمی اول و دوم برند باید انتشار یابد.
مراحل ثبت برند توسط متقاضی ثبت: متقاضی ثبت برند در همدان می بایست ابتدا از این امر اطلاع پیدا کند که برند وی مطابق قواعد ثبتی تنظیم شده است یا خیر بدین منظور باید از افرادی که در این زمینه دانش حقوقی و ثبتی دارند استفاده کنند و حتماً قبل از ثبت لازم است که مشاوره ثبت دریافت کنند، بعد از استعلام لازم می توانید به سامانه ثبت علائم تجاری مراجعه نمایید و اظهار نامه ثبت برند در همدان را تکمیل کنید، در نهایت اگر برند شما مورد تأیید ثبت کارشناسان اداره ثبت علائم تجاری قرار گیرد باید هزینه روزنامه نوبت اول پرداخت گردد و بعد از آن نیز هزینه حق ثبت برند و در نهایت هم هزینه انتشار روزنامه نوبت دوم پرداخت گردد که بعد از تشکیل پرونده در اداره ثبت علائم تجاری استان تهران می توانید تصدیق برند تان را دریافت کنید.
مراحل ثبت برند توسط تیم ارزان ثبت: کارشناسان ثبت برند موسسه ارزان ثبت استعلام لازم برای ثبت برند را برای شما می گیرند و با بستن قرارداد ما بین مجموعه ارزان ثبت و متقاضی نسبت به اعمال وظایف دو جانبه این مجموعه با موکل گرامی و انجام تعهدات لازمه پرونده شما به واحد اجرای این مجموعه ارائه می شود و طی مدت زمان مقرر وکلا و کارشناسان این مجموعه پرونده ثبت برند تان را با دریافت تصدیق ده ساله برند به نتیجه می رسانند.
ثبت برند اشتراکی بین دو یا چند متقاضی با درخواست و توافق قبلی امکان پذیر می باشد هر کدام از شرکاء در مالکیت برند سهم دارند میزان سهم هر کدام نیز از 100 درصد مالکیت برند تقسیم می شود. برای ثبت برند اشتراکی مدارک شناسایی همه اعضاء و همه اعضاء باید شماره تلفن مجزا و گواهی امضاء مجزا بدهند و برای هر کدام باید حساب کاربری مجزا تهیه شود ، اما سایر مدارک به نام هر کدام از اعضاء باشد کفایت می کند.
هزینه ثبت برند به عوامل متعددی بستگی دارد و لازم است مشخص شود که تقاضای متقاضی ثبت برند چیست؟ چون هزینه ثبت برند حقیقی با حقوقی متفاوت است، هزینه ثبت برند در دو یا چند طبقه با ثبت برند در یک طبقه و محصول محدود متفاوت است، به طور خلاصه هزینه های ثبت و هزینه درج برند های مختلف با هم فرق دارد.
آیا تا به حال فکر کردید چرا یک تولید کننده پوشاک با برند هاکوپیان داریم یا چرا یک تولید کننده مواد لبنی با برند میهن داریم؟ زیرا این برند ها به ثبت رسیده اند به همین دلیل محصولات تقلبی از آن ها و یا با نام آنها برای سایر محصولات در بازار پیدا نمی کنید، بیشتر فروش این محصولات به دلیل برند شان است چون مردم به سابقه تولیدی این برند ها اعتماد می کنند، محصول یا محصولات و یا خدمات مجموعه شما هم بلا شک یک روز همانند این برند ها خواهد شد و تنها باید از هم اکنون پایه های ساخت حقوق قانونی و مالی آن را محکم کنید تا هیچ چیزی در آینده مجموعه شما را متزلزل نکند، تفاوت مجموعه های موفق و به قول معروف برند های بزرگ این است که در ابتدا حقوق معنوی و مالی خود را سامان دهی کرده اند، به همین دلیل از سوء استفاده های اشخاص سود جو از اعتبار و امتیاز این مجموعه ها در امان هستند.
از همراهی ما عزیزان تا انتهای این مقاله صمیمانه سپاسگزاریم.
نتیجه دقیقی پیدا نشد . جهت نمایش پیشنهادات اینجا کلیک کنید
مجتمع ایلیا با دارا بودن دپارتمان های مجزا و با برخورداری از مشاوران برتر ثبتی و حقوقی درراستای ارائه ی خدمات با اقل هزینه ها و در کوتاه ترین زمان ممکن تلاش می نماید
ثبت برند در اهواز اولین گام در راه پیشرفت شغلی شماست. ما در این پیشرفت با شما همگام می شویم. قدم اول را با نوشتن این مقاله برداشته ایم پس با ما هم قدم شوید و آن را بخوانید.
ارائه توضیحات کامل درباره مدارک،مراحل و شرایط ثبت برند در شهرکرد
مدارک، مراحل، شرایط و هزینه های مربوط به ثبت برند در زنجان
مدارک، مراحل و هزینه ثبت برند در خرم آباد
اگر به دنبال ثبت برند شیراز و ثبت علائم تجاری در شیراز هستید و نمی دانید چکار باید بکنید، این مقاله مخصوص شماست. با ارزان ثبت همراه باشید.
شرایط،مدارک،مراحل و مزایای ثبت برند در زاهدان به همراه توضیحات دیگری درباره آن.
مدارک، مراحل،شرایط و هزینه ثبت برند در همدان
مدارک، مراحل، شرایط و هزینه ثبت برند در رشت
این مقاله را بخوانید تا به اهمیت و امتیازات ثبت برند تبریز پی ببرید، به علاوه نحوه ثبت برند در تبریز و هزینه ها و مدارک لازم را هم دریابید.
برای آشنایی با مراحل ثبت برند در اصفهان و آگاهی از نکات حقوقی آن ، هزینه ثبت برند و مدارکی که لازم است، حتماً با ارزان ثبت در این مقاله همراه باشید.
پاسخ دادن به :
ارسال با تشکر از ارسال نظر . پس از تایید نظر شما درج خواهد شد