جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید
هر ساعتی در روز کنار شما هستیم با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

ثبت برند در قزوین

برندسازی قزوین

پروسه ثبت برند امری تخصصی به حساب می آید که باید برای انجام آن از مشاوران حقوقی یاری بگیرید. ما در این مقاله تلاش بر آن داریم تا درباره ثبت برند در قزوین به ارائه مطالب سودمندی بپردازیم تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

روند ثبت برند در قزوین

در قرن حاضر جوامع بیش از پیش با توسعه ماشین آلات صنعتی و تولید انواع محصولات و حتی شرکت های ارائه دهنده خدمات با توسعه تکنولوژی در زمینه های مختلف در رقابت هم هستند که مصرف کننده ها با نیاز روز با شناخت و تفکیک این محصولات که تحت عنوان برند می باشد، متقاضیان ثبت علائم تجاری در این مقاله می توانند اطلاعات مربوط به قواعد ثبت برند را مطالعه نمایند، با ما  همراه باشید.

روند ثبت برند در قزوین
ثبت برند در قزوین

اسامی غیر قابل ثبت برای برند در قزوین

  • اسم عام به تنهایی
  • صفت ها مثل ترش، زیبا، جذاب
  • اسم محصول مثل قند برای قند
  • اسم مکان ها مثل شهر ها و کشور ها
  • اسامی مذهبی
  • اسامی مشهور
  • اسم ارگان ها چه به صورت کامل یا مخفف

مدارک ثبت برند در قزوین

ثبت برند یک سری مدارک الزام ی دارد که هر متقاضی برای ثبت باید ارائه نماید و یک سری مدارک اختصاصی که بسته به متقاضی ثبت برند دارد و هر متقاضی به نسبت باید تهیه نماید. مدارک اختصاصی به شرح زیر می باشد. اشخاص حقوقی برای ثبت برند  قزوین باید کپی مدارک شناسایی مدیر عامل به همراه گواهی امضاء وی، ارائه آگهی یا روزنامه رسمی آخرین تغییرات شرکت، ارائه روزنامه رسمی یا آگهی ثبت شرکت.

اشخاص حقیقی نیز باید مدارک شناسایی خود به همراه گواهی امضاء خود را برای ثبت برند ارائه دهند.

مدارک اختصاصی ثبت برند:

  • جواز یا پروانه فعالیت
  • کارت بازرگانی اگر برای ثبت برند لازم باشد.
  • نمونه برند
  • وکالت نامه با داشتن وکیل

هزینه ثبت برند در قزوین

هزینه ثبت برند  قزوین برای هر متقاضی به نسبت در خواست ثبتی که دارد متفاوت می باشد، لازم است ابتدا درخواست شما برای ثبت برند مشخص شود، مثل اینکه برند تان چیست؟ و یا طبقات ثبت برند شما شامل چه محصولات و چه تعداد از طبقات ثبت می باشد؟ یا متقاضی ثبت شخص حقیقی یا حقوقی است؟ که این موارد در تعیین میزان هزینه ثبت برند تأثیر گذار می باشند شما می توانید هم اکنون با کارشناسان ثبتی نوول تماس بگیرید.

زمان ثبت برند یا علامت تجاری نماد یا لوگو تجاری در قزوین

برای هر یک از نام یا برند تجاری یا علامت و لوگو و نماد تجاری یک  مرحله خاص باید طی شود. بنابراین هر یک از موارد فوق تنها با انجام یک روش امکان پذیر است. پس اشخاصی که به دنبال ثبت برند یا علامت تجاری هستند در ابتدا باید در انتظار تایید یا رد برند خود باشند که در محدوده زمانی 35 الی 45 روزه قابل انجام است.

مراحل و شرایط ثبت علائم تجاری در قزوین

مراحل و شرایط ثبت علائم تجاری در قزوین

مراحل قبل از ثبت

همان طور که می دانید برای هر کاری لازم است که مقدماتی را قبل از ثبت فراهم کنید، برای ثبت برند نیز باید ابتدا استعلام برند را دریافت کنید زیرا مطابق قوانین ثبت برند شما نمی توانید برند هایی را که پیش از این به ثبت رسیده اند ثبت کنید از طرف دیگر نتیجه هر اظهار نامه جدا از هزینه مازاد حداقل 35 روز زمان می برد که ابلاغ گردد از این رو با استعلام برند حداقل 50 درصد می توانید از تأیید ثبت برند تان اطمینان حاصل کنید و مدارک ثبت برند که در این مقاله آورده شده است را تکمیل نمایید.

مراحل ثبت:

  1. ورود به سامانه مالکیت صنعتی و تکمیل فرم ثبت اظهار نامه الکترونیکی برند قزوین.
  2. دریافت ابلاغ تأیید ثبت و پرداخت هزینه روزنامه نوبت اول برند.
  3. پرداخت هزینه ثبت و صدور شماره ثبت برند.
  4. پرداخت روزنامه رسمی نوبت دوم.
  5. تشکیل پرونده در اداره ثبت علائم تجاری و مالکیت صنعتی استان تهران.
  6. صدور و دریافت تصدیق برند.

مزایای ثبت برند در قزوین

  • شرکت ها را توانمند می کند تا محصولاتشان را از هم متفاوت کنند.
  • می تواند برای اخذ وام سودمند باشد.
  • می تواند برای سهامداران ارزش افزوده سهام ایجاد کند و سبب بیشتر شدن درآمد شرکت گردد.
  • برند قابلیت نقل و انتقال را دارد، بنابراین می توانیم آن را نقل و انتقال دهیم.
  • می تواند سرمایه و دارایی کسب و کار باشد.
  • می تواند جزء الزامی و ضروری موافقت نامه های اعطای نمایندگی باشد.
  • مجوز استفاده از آن ها به اشخاص ثالث داده می شود و منشا مستقیم درآمد از محل حق امتیازها هستند.
  • وسیله بازاریابی و پایه و اساس مشهوریت و معروفیت شرکت ها می باشند.

خدمات مربوط به مالکیت صنعتی

همان طور که می دانید مالکیت صنعتی نیز خدمات ثبتی ارائه می دهد. خدماتی اعم از ثبت برند، ثبت اختراع، ثبت شرح صنعتی، در داخل و خارج از ایران بر اساس قواعد سیستم مادید را بر عهده دارد. سازمان مالکیت صنعتی تنها خدمات مالکیت صنعتی که شامل؛ برند، علامت تجاری، اختراع و طرح صنعتی است را بر عهده دارد.

ثبت اختراع در قزوین

مخترعان عزیز قزوینی می توانند از طریق سامانه ثبت مالکیت صنعتی درخواست ثبت اختراع خود را پیش از افشاء آن داشته باشند. سامانه مالکیت صنعتی امکان ثبت اختراع در ایران و در سیستم مادرید را برای همه متقاضیان ثبت اختراع ایجاد کرده است.

ثبت طرح صنعتی در قزوین

ثبت طرح صنعتی از امور دیگر مربوط به اداره مالکیت صنعتی است. از بسته بندی محصول گرفته تا طرح و رنگ و اشکال جدید از ظاهر همه وسایل ساخته شده شامل طرح صنعتی است. متقاضیان می توانند درخواست ثبت طرح صنعتی را در اداره مالکیت صنعتی به ثبت برساند.

در صورت داشتن هر سوالی مبنی بر ثبت برند در قزوین تنها تماس با شماره های مجتمع ثبتی نوول راهکار شما خواهد بود . کارشناسان ثبت برند و علامت تجاری در قزوین شما را با بهترین روش ها و نحوه ثبت علامت تجاری آشنا خواهند کرد.

4/5 - (1 امتیاز)
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها