صفحه نخست » اخبار و مقالات » تشکیل پرونده مالیاتی

تشکیل پرونده مالیاتی

موسسه حقوقی ثبت نوول در مقاله ی ذیل به مطالبی درباره ی تشکیل پرونده مالیاتی پرداخته است مقاله را بخوانید و در صورتی که با سوال و مسئله ای روبرو شدید می توانید با مشاوران و کارشناسان ما تماس بگیرید.

تشکیل پرونده مالیاتی

تمامی شرکت ها و اشخاص حقوقی مکلفند پس از تاسیس شرکت با مراجعه به اداره امور مالیاتی تشکیل پرونده مالیاتی بدهند و مالیات دو در هزار سرمایه شرکت را پرداخت کنند.طبق مقررات مربوطه، شرکت تا 2 ماه پس از تاسیس مکلف به تشکیل پرونده دارایی و پرداخت مالیات سرمایه می باشد.

برای مطالعه بیشتر درباره تشکیل پرونده مالیاتی می توانید به مقاله آن مراجعه کنید.

مهلت تشکیل پرونده مالیاتی

در جهت مطالعه بیشتر درباره ی مهلت تشکیل پرونده مالیاتی می توانید به مقاله آن مراجعه کنید.

مراحل تشکیل پرونده مالیاتی

از ثبت شرکت و در یافت پروانه کسب باید برای تشکیل پرونده مالیاتی اقدام کرد همچنین نیز اشخاص حقیقی نیز باید برای تشکیل پرونده مالیاتی اشخاص حقیقی اقدام کنند و مراحل لازم برای اخذ کد اقتصادی و تشکیل پرونده مالیاتی اشخاص حقیقی اقدام کنند و این امر بسیار ضروری می باشد اشخاصی که مشمول مالیات بر ارزش افزوده هستند باید چه حقیقی باشند و چه حقوقی باید مراحل زیر را انجام دهند.

مدارک جهت تشکیل پرونده مالیاتی

  1. تصویر آخرین قبض تلفن محل فعالیت.
  2. تصویر کارت بازرگانی.
  3. تصویر گواهی یا وکالت نامه نماینده قانونی.
  4. تصویر گواهی ثبت نام سازمان امور مالیاتی.
  5. تصویر جواز کسب.
  6. تصویر شناسنامه و تصویر پشت و روی کارت شناسایی ملی.

مراحل تشکیل پرونده مالیاتی

برای آگاهی از مراحل تشکیل پرونده مالیاتی می توانید با مشاوران و کارشناسان خبره و کاردان ما تماس بگیرید و از تجربیات آن ها بهره مند شوید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *