صفحه نخست » اخبار و مقالات » اعلام رفع نقص مدارک به متقاضی ثبت شرکت

اعلام رفع نقص مدارک به متقاضی ثبت شرکت

ما در این مقاله تلاش بر آن داریم تا درباره ی اعلام رفع نقص مدارک به متقاضی ثبت شرکت در کرج و تهران و تمامی شهرهای کشورمطالبی را ارائه نماییم مقاله را بخوانید و در صورت روبرو شدن با هر سوال و مسئله ای می توانید با مشاوران و کارشناسان ما در ارتباط باشید.

اعلام رفع نقص مدارک به متقاضی ثبت شرکت

پس از بررسی کارشناسی، چنانچه مورد تقاضای ثبت شرکت منطبق با مقررات نبوده و یا نقض در مستندات و مدارک ملاحظه شود، مراتب جهت رفع نقص مطابق تبصره ماده ۱ به متقاضی اطلاع داده می شود. متقاضی مکلف است ظرف مدت ۳۰ روز نسبت به رفع نواقص اعلام شده اقدام نماید. در غیر این صورت مدارک و مستندات ارسالی از طریق پست اعاده و ادامه رسیدگی به مورد تقاضا، منوط به ورود مجدد اطلاعات به سامانه و اخذ کد پیگیری جدید می باشد.

مدارک و مدت زمان لازم برای ثبت شرکت

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ی مدارک و مدت زمان لازم برای ثبت شرکت می توانید به مقاله آن مراجعه کنید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

مرجع ثبت شرکت های مرکز استان جهت ثبت تغییرات مربوط به ثبت شرکت ها و مؤسسات غیر تجاری که در گذشته در مرجع ثبتی غیر از شهرستان مرکز استان به ثبت رسیده اند، در ابتدا پرونده مربوط را از مرجع ثبت کننده مطالبه و مراحل ثبت تغییرات را مطابق ضوابط انجام خواهد داد. اداره ثبت شهرستان ثبت کننده شخص حقوقی مکلف است ظرف یک هفته با شماره گذاری اوراق پرونده مربوط، نسبت به ارسال آن به مرجع ثبت شرکت های مرکز استان اقدام نماید.

مرجع ثبت شرکت های مرکز استان مکلف است قبل از اقدام نسبت به اسکن و داده آمایی پرونده واصله اقدام نماید.

بررسی کارشناسی تأیید و تعیین نام اشخاص حقوقی مورد تقاضای مراحل ثبت تأسيس شرکت و یا تغییر نام، توسط مرجع ثبت شرکت ها و مؤسسات غیر تجاری مرکز استان با رعایت مقررات انجام می پذیرد (مواد ۶-۴ دستورالعمل).

پل ارتباطی مجتمع ثبتی و حقوقی ثبت نوول

شماره تماس موسسه ثبت شرکت ثبت نوول

  • شعبه کرج: 137 32 – 026
  • شعبه تهران :119 55 266 – 021
  • سامانه ی پیامکی: 32 52 52 32
  • سامانه ی تخصصی ثبتی و حقوقی https://nocr-ag.ir

کلیه مراحل و شرایط و مشاوره های تخصصی و رایگان مجتمع ثبت نوول در حوزه ثبت شرکت ( مراحل ثبت شرکت و تنظیم صورتجلسات شرکتها ) خدمات نام و علائم تجاری ( برند ) و انتخاب نام و اسم شرکت در اداره مالکیت صنعتی شامل ( ثبت برند ، ثبت علامت تجاری و ثبت برند بین المللی ( مادرید ) – ثبت طرح صنعتی و ثبت بین المللی طرح صنعتی) – ثبت اختراع و ثبت بین المللی اختراع ) همچنین اموراخذ کارت بازرگانی در اتاق بازرگانی استانها ی کشور ) و کلیه خدمات اداری و اخذ انواع مجوزها در کل مراجع ذیصلاح ، همچنین امور حقوقی ( دعاوی کیفری ، خانواده و حقوقی کلیه دادگاه ها ) و تهیه و تدوین و تنظیم انواع قرارداد های تخصصی درسراسر ایران .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *