لوگو سفید ایلیا
خانه ثبت شرکت
ثبت شرکت با مسئولیت محدود ثبت شرکت سهامی خاص ثبت شرکت سهامی عام ثبت شرکت تعاونی ثبت موسسه ی غیر تجاری مناطق آزاد ثبت شعبه و نمایندگی خارجی
ثبت برند
ثبت نشان و علامت تجاری ثبت لوگو استعلام برند
خدمات
ثبت صورتجلسات
تغییر آدرس شرکت تمدید هیئت مدیره نقل و انتقال سهام ورود و خروج شریک
خدمات اداری
ثبت طرح صنعتی ثبت اختراع اخذ کارت بازرگانی اخذ جواز تاسیس صنایع
خدمات مالیاتی
دفاتر پلمپ تجاری تشکیل پرونده مالیاتی اخذ کد اقتصادی ارزش افزوده
تماس با ما

اسامی خاص برای برند


در صورتی که  تا به حال برندی را تغییر داده اید ، می دانید که این روند می تواند علاوه بر زمان هزینه را  نیزدر بر گیرد .اولین گام دقت و توجه کافی برای انتخاب ثبت برند است که قابل ذکر است اگر تقاضای ثبت شرکت به کلمه انگلیسی دارید ، باید ده ها هزار دلار برای ادعای حضور وب سایت خود هزینه کنید 

این مساله  شرکت شما را در معرض یک مشکل بزرگ قرارمی  دهد. بنابراین با توجه به قوانین در هنگام ثبت به قوانینن توجه فرمایید تا دچار محدودیت نشوید ،  . موارد زیر برای انتخاب یک اسم راهنمایی لازم را به معرفی می نماید .

همچنین میتوانید مقاله ثبت برند را مطالعه فرمایید.

انتخاب نام برند

چگونه اسم خاص برای برند خود انتخاب کنیم.

1.            به علائم تجاری توجه فرمایید

بعضی از علائم ،دارای ویژگی های مثبت هستند  که جنبه های  گیرا و مثبت را در بر میگیرد و به اشتراک گذاشته می شوند.  در سال 2013، ویلانینور رامامجاندان؛ دانشمند روان شناسی، یک مطالعه دقیق درباره ارتباط بین برخی از قسمت های مغز با عامل حیاتی را منتشر کرد. با استدلال به این نتیجه پی برد که علائم حیاتی با توجه به نماد قابل بیان است و مردم از طریق غرایز شخصی می توانند آن را را تجربه کنند. در فرهنگ کتاب اسامی برند، شما می توانید نام شرکت جدید خود را با سهولت را انتخاب کنید، ترجیحا هنگام انتخاب اسم واژه هایی که با تجربیات حسی خاص مرتبط هستند، تمرکز کنید به عنوان مثال: روش، دل انگیز بودن، قدرت، ضعف، توانایی، و احساسی بودن از جمله مواردی است که باید در نظر گرفته بشود از علم مفاهیم گذشته استفاده فرمایید  ، از جمله واژگان، تفکرات، واطلاعات دیگر را مرور کنید . .

2.            از توانایی ذهنی برای پیدا کردن مفاهیم استفاده کنید.

اسامی خاص برای  برند باید توانایی  جذب افراد و شناخت معتبر داشته باشد  موسسین  حقوقی در حال تلاش برای انتخاب اسم برند شرکت خود هستید،. در هنگام انتخاب اسم  توجه و احساس طرف مقابل را در نظر بگیریدو  با یک برنامه  ذهنی از مفاهیم اسمی مربوطه به کسب و کار خود، شروع کنید. کلیات جنبه  از جمله : کلمات، احساسات و تجربیات توصیفی کسب و کار یا اسامی خاص برای برند خود را بشناسید. یک تصویر ذهنی از شرکت درست کنید . با در نظر گرفتن تمرینات ذهنی مثل زمانی که در بازی های یادگیری بودید،تصورات را بررسی نمایید تا جنبه پیشرفت داشته باشد .با تمرین ذهن،از مفاهیم جدید و ارتباطات زبانی روبرو خواهید شد. واژه اسم برای طرف مقابل یک مفهوم می باشد که با تعداد زیادی از اسامی روبرو است.یک تصویر مثبت برای جذب ببیننده بهتر است  همیشه مطمئن شوید که برنامه ریزی های خود را اجرا می کنید.

انتخاب اسم یک ترفندی است که قوانین خاص خود را در بردارد. به گونه ای که تفکرات و جذب مثبت را به همراه خود آورد و روش های مختلفی برای انتخاب اسم وجود دارد ولی بهترین شاخص جذب مشتری است .

4 شیوه برای نام گذاری برند از جمله :

1- نام های تجاری جداگانه

شرکت "پروکتر اند گمبل" از روند نام خاص تجاری استفاده کرده تا محصولات دیگر رقابت کند مانند "تاید" و...

2- نام تجاری واحد :

علم سیاست در نام گذاری ثبت برند  دIBM" "

3- نام های مختلف برای مجموع محصولات .

شرکت "سیرز" از روش فوق استفاده کرده بدین منظور که شامل ابزار های "کنمور" برای ابزارآلات نام "کرافتزمن" و برای تاسیسات خانگی نام "هومارت" را گزینش نموده است . .

4- تلفیقی از نام تجاری شرکت و اسامی ثبت برند کالا و محصولات  :

شرکت "کلاگ" است و "کورن فلکس کلاگ"، "رایس کریسپیز کلاگ" و "رایزن بران کلاگ" از این سیاست استفاده کرده اند .

خصوصیات  یک نام تجاری

•    •         نام تجاری شامل مزیت تجاری باشد

•    •         نام تجاری ویژگی های خاص خود مانند رنگ و علائم تجاری را شامل شود . .

•    •         نام شرکت در ذهن مخاطب ماندگار شود

•    •         نام تجاری باید ویژگی خاص خود را در بر دارد .

 •    •         مفهوم نام برند در فرهنگ جامع معنا داشته باشد .

شاخص و استاندارد های  نام گذاری برند

•      ارزش و قابلیت  ثبت و موافق موازین قانونی باشد

•       انحصاری باشد  و عدم تشابه داشته باشدو مختصر مفید

•    مفهوم جامع و مدرن داشته باشد و مانند ترکیبهای گذشته نباشد

•        ویزگی خاص باشد و متعلق به عموم و فرد خاص نباشد

•       نگارش و خواندن راحت باشد ( مثلا کلمات خوانا یا خویشتن  از این لحاظ برای نام برند مناسب نیستند )

•       خوش نوا و خوش تلفظ باشد

•       در فرهنگ دیگر در معنا داشته باشد

•       حاوی شخصیت بصری باشد و نام مجازی نباشد 

•    در ذهن تداعی شود و همراه با لهجه خاص

•     اازمفهوم آن در زبان های دیگر معنا |یدا کند .

ارائه دهنده خدمات جامع ثبتی، حقوقی و اداری
ما در هر زمان کنار شما هستیم.

مجتمع ایلیا با دارا بودن دپارتمان های مجزا و با برخورداری از مشاوران برتر ثبتی و حقوقی درراستای ارائه ی خدمات با اقل هزینه ها و در کوتاه ترین زمان ممکن تلاش می نماید

اسامی خاص برای برند

زمان ثبت برند هر کدام علائم تجاری و هزینه خاص خود را دارد . علائم تجاری هر کدام دارای علائم مثبت و گیرا قابل انتخاب هستند که قابل انتخاب می باشند .

مشاوره آنی
فرم ارسال نظر و سوال

پاسخ دادن به :

ارسال با تشکر از ارسال نظر . پس از تایید نظر شما درج خواهد شد
در فرم پر شده خطاهایی وجود دارد. لطفا آنها را بررسی کنید.
اعتبارسنجی فرم موفق بود!

هم اکنون آنلاین نیستیم . جهت مشاوره رایگان کی با شما تماس بگیریم ؟