جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید
هر ساعتی در روز کنار شما هستیم با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

ثبت برند در همدان با قیمتی استثنایی

ثبت برند در همدان

ما در این مقاله تلاش بر آن داریم تا درباره ثبت برند در همدان که مهد فرهنگ و تمدن کشور ایران می باشد مطالب سودمندی را ارائه نماییم. تا انتهای مقاله همراه ما باشید و در صورت روبرو شدن با هر سوال و مسئله ای می توانید فرم مشاوره آنی رایگان را کامل کنید تا با شما تماس بگیرند.

ثبت برند و علامت تجاری در همدان

علامت تجاری به مجموعه طرح هایی که بیانگر یک محصول یا خدمات خاص باشند اتلاق می شود. ثبت برند دارای ابعاد مختلف حقوقی است که با دانستن آن ها می توانید در همدان ثبت برند را در کم ترین زمان انجام دهید.

با ثبت برند در واقع تمامی اصول یک کسب و کار حرف های در ایران را خواهید پیمود که خود در پیشرفت شما تاثیرگزار است. ما همراه شما خواهیم بود تا از شروط و مراحل ثبت برند در همدان اطلاع کسب کنید.

مدارک ثبت برند در همدان

  • مدارک ثبتی: گاهی ممکن است در خواست ثبت برند در همدان از سوی اشخاص انجام شود و گاهی ممکن است از سوی شرکت ها باشد، اگر متقاضی ثبت برند در همدان شرکت باشد باید مدارک ثبتی شرکت نظیر آگهی ثبت یا روزنامه ثبت شرکت و آخرین آگهی و یا آخرین روزنامه رسمی آگهی تغییرات شرکت باید برای ثبت ارائه شود.
  • مدارک شناسایی: کپی شناسنامه و کارت شناسایی متقاضی حقیقی و یا مدیر عامل متقاضی حقوقی ثبت برند.
  • مدارک احراز هویت: گواهی امضاء متقاضی و شماره تلفن به نام متقاضی.
  • مجوز: پروانه فعالیت یا مجوز می تواند شامل هر جوازی شود که از ارگان زیر صلاح برای فعالیت متقاضی صادر می شود و متقاضی برای ثبت برند همدان باید مجوز مرتبط ارائه دهد.
  • کارت بازرگانی: کارت بازرگانی برای ثبت برند هایی اجباری می باشد که برند فارسی نباشد.
  • وکالت نامه: در صورت داشتن وکیل باید وکالتنامه ارائه شود.
  • نمونه برند: برند باید برای رسیدگی کارشناس همراه با سایر مدارک در اظهارنامه قرار گیرد.

نحوه نقل و انتقال ثبت برند همدان

زمانی که یک برند به ثبت می رسد مالک آن می تواند هر اقدامی را برای ثبت آن ارائه دهد، این اقدام می تواند فروش یا انتقال برند باشد، یعنی حق مالکیتی را که به موجب ثبت برای وی فراهم شده به شخص دیگری اعطاء نماید، بدین جهت نقل و انتقال برند صورت می گیرد.

برای انتقال برند به خریدار یا هر شخص دیگری باید ابتدا در دفتر خانه اسناد رسمی گواهی صلح تنظیم شود و سپس اظهار نامه نقل و انتقال برند تنظیم شود و مراحل واگذاری آن نیز تا حدودی به مانند مراحل ثبت است یعنی روزنامه رسمی اول و دوم برند باید انتشار یابد.

مراحل ثبت برند در همدان

مراحل ثبت برند در همدان

مراحل ثبت برند توسط متقاضی ثبت: متقاضی ثبت برند در همدان می بایست ابتدا از این امر اطلاع پیدا کند که برند وی مطابق قواعد ثبتی تنظیم شده است یا خیر بدین منظور باید از افرادی که در این زمینه دانش حقوقی و ثبتی دارند استفاده کنند و حتماً قبل از ثبت لازم است که مشاوره ثبت دریافت کنند، بعد از استعلام لازم می توانید به سامانه ثبت علائم تجاری مراجعه نمایید و اظهار نامه ثبت برند در همدان را تکمیل کنید.

در نهایت اگر برند شما مورد تأیید ثبت کارشناسان اداره ثبت علائم تجاری قرار گیرد باید هزینه روزنامه نوبت اول پرداخت گردد. بعد از آن نیز هزینه حق ثبت برند و در نهایت هم هزینه انتشار روزنامه نوبت دوم پرداخت گردد که بعد از تشکیل پرونده در اداره ثبت علائم تجاری استان تهران (https://iripo.ssaa.ir ) می توانید تصدیق برند تان را دریافت کنید.

مراحل ثبت برند توسط تیم ثبتی نوول: کارشناسان ثبت برند مجتمع ثبتی نوول استعلام لازم برای ثبت برند را برای شما می گیرند. با بستن قرارداد ما بین مجموعه ثبت نوول و متقاضی نسبت به اعمال وظایف دو جانبه این مجموعه با موکل گرامی و انجام تعهدات لازمه پرونده شما به واحد اجرای این مجموعه ارائه می شود. طی مدت زمان مقرر وکلا و کارشناسان این مجموعه پرونده ثبت برند تان را با دریافت تصدیق ده ساله برند به نتیجه می رسانند.

چگونه می توان برند اشتراکی در همدان ثبت کرد ؟

ثبت برند اشتراکی بین دو یا چند متقاضی با درخواست و توافق قبلی امکان پذیر می باشد هر کدام از شرکاء در مالکیت برند سهم دارند میزان سهم هر کدام نیز از 100 درصد مالکیت برند تقسیم می شود.

برای ثبت برند اشتراکی مدارک شناسایی همه اعضاء و همه اعضاء باید شماره تلفن مجزا و گواهی امضاء مجزا بدهند و برای هر کدام باید حساب کاربری مجزا تهیه شود ، اما سایر مدارک به نام هر کدام از اعضاء باشد کفایت می کند.

شرایط ثبت برند در همدان
ثبت برند در همدان

شرایط ثبت برند در همدان

همدان به عنوان یکی از شهر های پر جمعیت ایران و داشتن پتانسیل گردشگری و داشتن تولیدات و سوغات های مخصوص این استان کسب و کار های متعددی در این استان فعال می باشند که از طریق ثبت برند در همدان نه تنها در این استان بلکه در سراسر ایران می توانند مشتریان خاص خود را داشته باشند، ولی چگونه می توان اقدام به ثبت برند کرد؟

پاسخ این سوال در این مقاله آورده شده است همراه ما تا انتهای این مقاله باشید تا با جدید ترین قواعد ثبت برند در همدان و نیز دریافت مشاوره رایگان این مجموعه یک برند موفق را به ثبت برسانید.

طبقات ثبت برند در همدان

به طور کلی طبقات برند در چهار دسته و 45 طبقه جای دارند که متقاضیان ثبت برند با توجه به استفاده برند شان در طبقه مورد نظر باید محصولاتی را که مد نظر تولید یا فروش شان می باشد را انتخاب نمایند. این دسته بندی ها شامل بهداشتی و آرایشی، لوازم خانگی و مواد غذایی و سایر محصولات می باشد، که طبقات مرتبط هر یک از آنها به شرح زیر می باشد.

دسته اول: محصولات غذایی: که در طبقه 3، 4، 5، 16، 21، 28، 29، 30، 31، 32، 35، 39، 43 جای دارند.

دوم: محصولات آرایشی و به داشتی: که طبقات 3، 5، 7، 8، 10، 11، 16، 18، 20، 21، 24، 25، 29، 35، 39، 44 به خود اختصاص داده اند.

سوم: لوازم خانگی: که در طبقات 7، 8، 9، 11، 21، 35، 39 قرار دارند.

چهارم: در این دسته بندی سایر محصولات و خدمات مختلف جای دارند که شامل طبقات 1، 3، 4، 6، 7، 9، 10، 11، 17، 19، 20، 21، 24، 25، 28، 29، 30، 35، 39، 43 می باشد.

هزینه ثبت برند در همدان

هزینه ثبت برند به عوامل متعددی بستگی دارد و لازم است مشخص شود که تقاضای متقاضی ثبت برند چیست؟ چون هزینه ثبت برند حقیقی با حقوقی متفاوت است، هزینه ثبت برند در دو یا چند طبقه با ثبت برند در یک طبقه و محصول محدود متفاوت است، به طور خلاصه هزینه های ثبت و هزینه درج برند های مختلف با هم فرق دارد.

آیا تا به حال فکر کردید چرا یک تولید کننده پوشاک با برند هاکوپیان داریم یا چرا یک تولید کننده مواد لبنی با برند میهن داریم؟ زیرا این برند ها به ثبت رسیده اند به همین دلیل محصولات تقلبی از آن ها و یا با نام آنها برای سایر محصولات در بازار پیدا نمی کنید؟

بیشتر فروش این محصولات به دلیل برند شان است چون مردم به سابقه تولیدی این برند ها اعتماد می کنند. محصول یا محصولات و یا خدمات مجموعه شما هم بلا شک یک روز همانند این برند ها خواهد شد. تنها باید از هم اکنون پایه های ساخت حقوق قانونی و مالی آن را محکم کنید تا هیچ چیزی در آینده مجموعه شما را متزلزل نکند.

تفاوت مجموعه های موفق و به قول معروف برند های بزرگ این است که در ابتدا حقوق معنوی و مالی خود را سامان دهی کرده اند. به همین دلیل از سوء استفاده های اشخاص سود جو از اعتبار و امتیاز این مجموعه ها در امان هستند.

خدمات ثبتی مالکیت صنعتی در همدان

ثبت اختراع در همدان : اختراع حاصل تفکر مخترعین بوده که برای اسانتر شدن کارها و یا با ظهور خدماتی نو به بازار عرضه می شود که قبل از ارائه باید در اداره مالکیت صنعتی به ثبت رسند. اگر اختراعی دارید که ان را ثبت اختراع نکرده اید پیشنهاد می کنیم قبل از هر اقدامی با ما در مجتمع ثبتی و حقوقی نوول تماس بگیرید.

ثبت طرح صنعتی در همدان : طرح صنعتی از تراوشات ذهن خلاق بر می اید که به صنعت و جامعه کمک شایانی می کند تا امور را آسانتر پیش ببرند. از این رو مجتمع ثبتی نوول راهنمای مناسب شما در این زمینه خواهد بود.

از همراهی ما عزیزان تا انتهای این مقاله صمیمانه سپاسگزاریم. در صورت داشتن هر سوالی مبنی بر ثبت برند وعلامت تجاری خود در همدان تنها کافی است با تیم مجرب ثبتی نوول تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

5/5 - (1 امتیاز)
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
عبدل زاده
2 سال پیش

با سلام و احترام آیا برای ثبت برند داشتن کارت بازرگانی به جای مجوز کفایت می کند؟

مدیر محتوا
2 سال پیش
پاسخ به  عبدل زاده

درود بر شما دوست عزیز. طبق قوانین جدید اداره مالکیت صنعتی و معنوی داشتن کارت بازرگانی به همراه مجوز فعالیت برای نام های تجاری لاتین مورد استفاده قرار می گیرد ولی برای نام های غیر لاتین و فارسی حتما باید مجوز فعالیت داشته باشید وطبق قوانین گذشته فقط داشتن کارت بازرگانی و یا کارت عضویت قابل قبول نمی باشد.